GrimReaper
Støttemedlem
Kan melde om at "Krenket" gikk gjennom sensuren til staten. Men jeg har ombestemt meg, jeg spiller lotto for 9 løk i stedet.
Dårlig prioritering kompisKan melde om at "Krenket" gikk gjennom sensuren til staten. Men jeg har ombestemt meg, jeg spiller lotto for 9 løk i stedet.
Jeg synes det er så gørrharry. Men hvis jeg vinner så skal jeg kjøpe meg en superbil og søke på 7RETTE i stedetDårlig prioritering kompis
Tenk så mange bilskilt du kan kjøpe om du selger helgull daJeg synes det er så gørrharry. Men hvis jeg vinner så skal jeg kjøpe meg en superbil og søke på 7RETTE i stedet
Edit: og jeg er såpass Harry at jeg sporter helgull i joggis så det sier jo litt![]()
Tenk så mange bilskilt du kan kjøpe om du selger helgull da
Til og med jeg lar meg ikke se offentlig i joggedress, og jeg er en bondetamp fra RyggeJeg synes det er så gørrharry. Men hvis jeg vinner så skal jeg kjøpe meg en superbil og søke på 7RETTE i stedet
Edit: og jeg er såpass Harry at jeg sporter helgull i joggis så det sier jo litt![]()
Staten har delfinansiert el-bilen, så kanskje de gjennomgående har litt mer til overs av budsjettet enn ICE-eiere?Undres på om det finnes en statistikk på hvilke bilmerker som er hyppigst brukt med sånne skilt.
Der tror jeg Tesla gjør det skarpt.