Peneste Rolex

Av nysgjerrighet, fortell... Hvorfor 16710 eller eldre?

For min del fordi de nye modellene (både Sub og GMT) ikke gir meg noe som helst.
16710 eller eldre med pepsi er en klassiker.

Skulle jeg kun hatt EN Rolex måtte det blitt en 16710 med alle tre bezel inserts.

Mine favoritter

14060 no-cosc ;)
4996232141_f69247b1c0_z.jpg

Hvit Explorer II
rolex-explorer-ii-watch.jpg

GMT 16710
399268116_478debc4ea.jpg

Håper å kunne eie alle tre en vakker dag

Tusen takk for mange gode innspill. Det klør så mye i handlemuskelen nå at jeg frykter at kjøpet kan bli fremskyndet noe.

Blir det feil å gå for two-tone klokke på første kjøpet, er det noe man fort kan gå lei, og heller ha en litt mer basic modell først? Ser at både stål/gull GMTer og Submarinere blir solgt til en relativt gunstig pris på bruktmarkedet...

Jeg var forøvrig inne på Bjerke i Bergen og prøvde flere av urene, og kan absolutt anbefale den butikken. Fantastisk service!

Tusen takk for mange gode innspill. Det klør så mye i handlemuskelen nå at jeg frykter at kjøpet kan bli fremskyndet noe.

Blir det feil å gå for two-tone klokke på første kjøpet, er det noe man fort kan gå lei, og heller ha en litt mer basic modell først? Ser at både stål/gull GMTer og Submarinere blir solgt til en relativt gunstig pris på bruktmarkedet...

Jeg var forøvrig inne på Bjerke i Bergen og prøvde flere av urene, og kan absolutt anbefale den butikken. Fantastisk service!

Personlig ville jeg nok ikke ha valgt en TT som første klokke. En SS vil passe bedre til de fleste anledninger. En TT er ikke noe man tar på armen når man skal ut på tur i skogen, etc. Kjøp en SS først og supplér evt. med en TT senere :)

Explorer II med hvit skive kan absolutt anbefales som innstegsmodell, evt. en 14060 :)