Jeg angrer i dag bittert på at jeg ikke var med på kickstarterkampanjen - kunne velge mellom det og en annen gave som stod på ønskelisten til bursdagen i fjor, og valgte feil. Pebble er en fantastisk nyvinning - eller kanskje heller nytenkning, med det utvidede bruksområdet og åpne utviklingsmiljøet. Om det ikke blir kjøp nå, blir det et nærmere sommeren når det nårmer seg skikkelig sykkelvær - da først og fremst festet på sykkelen. Men ser også for meg at denne saken kan være veldig kjekk å når jeg er ute å går eller sykler fra A til B eller er på kollektivtransport (*grøss*), og ikke ønsker å dra mobilen opp av lommen. lydproppene sitter jo i øregangene fra før, og dobler som handsfree, og med Pebble blir det tut og kjør.
Hovedproblemet mitt er at (som flere andre her inne) vil jeg helst ikke ha den på armen. I tillegg har jeg lovet meg selv å bli flinkere til å ikke kjøpe gadgets jeg ikke trenger, Noe som var årsaken til at jeg droppet å bli med på kickstarteren til fordel for - nettopp - en annen gadget.
Hovedproblemet mitt er at (som flere andre her inne) vil jeg helst ikke ha den på armen. I tillegg har jeg lovet meg selv å bli flinkere til å ikke kjøpe gadgets jeg ikke trenger, Noe som var årsaken til at jeg droppet å bli med på kickstarteren til fordel for - nettopp - en annen gadget.