PC vesker

Medlem
6. sep. 2010
Innlegg
550
Sted
Oslo
Hei, lurte bare litt på hva folket her oppbevarer livene (PCen) sine i. Sliter liksom med å finne den perfekte kombinasjonen av stil og praktisk bruk. De veldig praktiske, er ofte litt "nerdete" og de stiligste ofte ikke veldig praktiske.

Har nå en brun mulberry sak, som blir fetere med årene (patina), men er ikke imponert over kvaliteten. Byttet hemper 2 ganger. Har også prøvd et par LV saker, men menn, LV og vesker går liksom ikke helt hånd i hånd - eller?

Hvis denne tråden har vært oppe før, kan den slettes:)
 
Selv bruker jeg en Mulberry Walter, den har god plass til min 13" MacBook Pro samt skolebøker. Den er utrolig solid og tidløs. Den har skulderstropp så man enten kan bære den på tvers eller hengende over skulderen, om man er lektor eller professor kan man bære den i håndtaket.

Ang LV, så er det ikke noe galt med menn med LV, så lenge det ikke er monogram. Hvertfall til hverdags, kjøper du en veske i damier graphite har du en tøff og i mine øyne en meget stilfull bag.

Ang. monogram så funker det fint på ferie og til fint. Har selv en keepall i monogram og føler meg som kongen av Malorca hver gang jeg er på Gardermoen:)
 
Jeg bruker denne fra sandqvist .

otto_brown_sqa27_large.jpg


Og nei LV monogram funker ikke ;)
 
LV monogram er ikke så mandig nei.. Men du har jo mange skinntyper og mønster fra LV. Meget mye bra derfra.

Vil du ha noe virkelig unikt kan jeg anbefale etsy.com
Det krever litt tid, men resultatet er at du kan få en customlaget skinnveske. :cool:
 
Selv så jeg etter Montblanc laptop bag til Macbook`en da jeg har både penn,penne-mappe og pengebok i Meisterstuck-serien, men laptop-bagen ble i litt fineste laget og ikke til hverdagsbruk. Da dette også er sliteting som får hard medfart både på fly, tog osv. (reiser mye i jobben), fant jeg ut at jeg ville ha et fornuftig produkt til fornuftig pris. Det var da jeg kom over McKlein. Dette er et merke som baseres produksjonen etter høyeste kvalitetskontroller og varene er det ingenting å si på. Da jeg åpnet pakken hadde jeg store forhåpninger, men ante ikke kvaliteten skulle være SÅ borti hampen bra. Sømmene, skinnet, Jackard-linnigen inni bagen, lukten av bagen osv. Helt utrolig og anbefales på det varmeste:)
http://www.mckleinusa.com/