PC-bag / commuter-bag?

Grunnen til kjøp av den brune skinnvesken var at den forrige (Tiger of Sweden) var sliten etter bruk siden 2012. Etter mitt syn en godt holdbar veske, hadde jeg vedlikeholdt den ville den ha holdt seg langt bedre.
 
Thin Front Pocket Leather Briefcase

Saddleback’n som jeg har hatt i 8 år og bruker ofte er knapt «broken in», og er helt rå på kvalitet og finish.
Saddleback støttes. Har en tilsvarende som på bildet over som ble kjøpt i 2012, null problemer med den selv om den er flittig brukt. Jeg opplever kvaliteten som skuddsikker, og skulle noe ryke har de 100 års garanti.
 
  • Liker
Reaksjoner: Stipey og Trulle75
Må den være i skinn @Trulle75 ?
Kan fint anbefale Filson som PC-væske. Jeg har en 48hour duffle som jeg bruker på jobbreise. Robust som bare det! Den er veldig romslig om man trenger litt utstyr, men de har også endel mindre utgaver som f.eks 24h duffle eller en slik en https://www.careofcarl.no/no/artiklar/filson-original-briefcase-navy-canvas-.html

Trenger definitivt ikke være skinn. Med Redwings og chinos ser forslaget svært bra ut!
Mulig dette blir et nytt "rabbit hole", Monclair til dressen og Filson til Chinos... :D
 
  • Liker
Reaksjoner: MrFinale
Har dere noen tips til et godt skinnverksted?
Den nyeste hunden min vet å sette pris på Saddleback, og siden skamfering utført av ukristelige tanntroll ikke er dekket av garantien, og Saddleback ikke tar imot reparasjoner som ikke gjelder garantisaker, må jeg finne på noe annet.
20220919_002615.jpg