Patek Philippe - tanker og meninger

Jon Henrik

Grunnlegger
Medlem
12. okt. 2007
Sted
Fredrikstad
Patek Philippe - å si at det av mange blir ansett som selve klokken er jo ingen overdrivelse.

Men hva gjør egentlig PP så unikt og fantastisk?
Kan man rettferdiggjøre prisen?

Juice skrev:
Patek Philippe - å si at det av mange blir ansett som selve klokken er jo ingen overdrivelse.

Men hva gjør egentlig PP så unikt og fantastisk?
Kan man rettferdiggjøre prisen?
Kjenner så lite til Patek, men det hadde vært interessant å hørt synspunkt til noen som har et forhold til dette highend merke. Fra mitt ståsted, så synes jeg det er overrated. Prove me wrong.

Kjenner så lite til Patek, men det hadde vært interessant å hørt synspunkt til noen som har et forhold til dette highend merke. Fra mitt ståsted, så synes jeg det er overrated. Prove me wrong.

Kult å se at PP er overrated anno 2007 ;)

En kort gammel tråd du har funnet frem her, GT.
Det er vel egentlig et tema som ikke trenger så mye diskusjon....;)

Forøvrig var det interessant standpunkt å lese av karen ovenfor; - på den ene siden kjenne "så lite til Patek", men samtidig mene "det er overrated"....:cool:

Enda bedre er det jo at 5 mnd. senere har samme person tatt til vettet og postet sitatet under i tråden "Drømmeklokken". Tar ikke så lang tid å bli asylert, om det nå er et ord da :mrgreen:

Drømmeklokka? Uten tvil en Patek Philippe Nautilus 5980/A1 Chronograph - Oppdatert pris mai 2008: 44100 $ Dollar