Patek Philippe Aquanaut

Medlem
20. des. 2008
Innlegg
80
Har noen av de innvidde på forumet erfaringer med denne modellen? Post gjerne bilder og wristshots, hvis dette finnes.

Takk for hjelpen.
 
Takk for det :)

Å herre min hatt! Den koster såpass! Holder ikke med blod, svette og tårer, gitt!
 
Da ser det ut til at min far vil at jeg skal ha hans PP Aquanaut. Ganske sprøtt å tenke på egentlig. Skal hentes fra bankboksen hans. Dette er nesten ikke spennende i det hele tatt! :D For ordens skyld skal det nevnes at min far ikke er syk, men simpelthen mener at klokken hans skal på mitt håndledd fordi jeg selv skal bli -nettopp- far.

Kommer tilbake med evt. wristshots og photo session når dette er mulig.
 
Ja, det er nettopp settingen rundt det hele som jeg tror kompletterer "feelingen" av denne greia.

I det hele tatt en positiv overraskelse. Poster wristshots når jeg får anledning (det kan faktisk, av praktiske årsaker, drøye noen uker).
 
Den dypere meningen her, arven, gjør det du deler med oss her rørende og kan faktisk være med på å gi galskapen mening.

Takk for at du deler dette med oss MM.


P.s. Jeg er selv far til tre. Siste ankom for syv mndr siden. Lykke til på reisen.:D
 
Patek'en ble hentet ut i går, og i dag fikk jeg prøve den på armen for første gang :)

Må bare si at dette virkelig er et ur jeg kan like. Så enkelt, rent og pent! Akkurat passe størrelse, og tidløst (sorry!).


Selvsagt sitter jeg på en laptop og husker ikke innloggingsdetaljer på mypicturetown.. Ingen mulighet for å laste opp bilder her?
 
Jeg vil også ha en slik!

Dersom det er noen som vet om noen som sitter med en de har lyst til å f.eks. bytte bort, så gi beskjed :)
 
Mailer den til Juice. Bildet er dessverre så som så. Har ikke fotoutstyret mitt tilgjengelig i helgen. Et par macro-shots kommer nok etterhvert.

Ser frem til å bruke denne. Beater? :) Siden denne ikke har kostet meg et rødt øre, er jeg heller ikke redd for å bruke den! Kanskje litt underfundig å tenke slik, men det er realiteten.
 
Her er klokken til MicroMan. Meget stilig of tøff sak :) Gratulerer så mye!
Hva er forresten diameteren på denne?

Patek1.jpg