Det har vel ikke unngått noen at det rundt nyårstider ble unboxet en Grail med stor G av deg @KarlFr
og jeg kommer titt som tett innom tråden og sjekker første posten, men må si jeg stusset veldig over at den skulle "keep warlock time".
Med en egen bakgrund som noe av en nerd med preferanse for fantasy så måtte det litt graving till.
Greit nok å spore selve sitatet, sporer dette tilbake til en tvittring fra Mr #winning Himself Charlie Sheen.
Charlie Sheen's Vintage Patek Perpetual Calendar: The Only Watch That Keeps Warlock Time
Men for å komme enda litt dypere så må jeg hit, her begynner det å løsne litt:
Unemployed Charlie Sheen's Over $700,000 Patek Philippe Ref. 2438/1 Watch | aBlogtoWatch
Klokken (en av klokkene, kan se ut til at han har flere flotte PP) det skulle gjelde er så vidt jeg ser denne og har vel et markedsverdi på $500 - 700 000
og jeg kommer titt som tett innom tråden og sjekker første posten, men må si jeg stusset veldig over at den skulle "keep warlock time".
Med en egen bakgrund som noe av en nerd med preferanse for fantasy så måtte det litt graving till.
Greit nok å spore selve sitatet, sporer dette tilbake til en tvittring fra Mr #winning Himself Charlie Sheen.
Charlie Sheen's Vintage Patek Perpetual Calendar: The Only Watch That Keeps Warlock Time
The only watch that keeps warlock time
Men for å komme enda litt dypere så må jeg hit, her begynner det å løsne litt:
Unemployed Charlie Sheen's Over $700,000 Patek Philippe Ref. 2438/1 Watch | aBlogtoWatch
Warlock time" refers to the statement Charlie made on The Today Show on Feb. 28th, 2011. Calling himself a "warlock." No idea what that means really, but have enough chemicals in your system and you too will be casting spells just to use the toilet properly. In all his drugged out days Sheen has never lost faith or interest in his other vice, watches - more specifically, Patek Philippe. Funny enough. Sheen later tweeted that Babe Ruth was an accomplished level 100 warlock by Sheen's standards. While I find the concept of Babe Ruth playing table top role playing games amusing, Dungeons & Dragons or anything like it wasn't around yet in Ruth's time. Though at least we know Charlie is an avid gamer. No doubt he chemically enhances his experience with brain tonic. Hell, a little mescaline always makes me a better dungeon master as long as I can still recognize the dice.
Klokken (en av klokkene, kan se ut til at han har flere flotte PP) det skulle gjelde er så vidt jeg ser denne og har vel et markedsverdi på $500 - 700 000

Redigert av en moderator: