Patek 5711 venteliste?

@Rød: Hahaha! +1. Lenge siden jeg har smilt så godt av en TS-innlegg:)

Svar: ingenting feil, der du går skapes trender! Og hvis du ikke har lyst å lede saueflokken lengre kan du selge 15300-en til meg!

Til topic: fikk samme svar i Brussel forleden dag, to års ventetid. De tipset om kortere ventetid for gullmodellene av Nautilus, hvilket jeg takket høflig nei takk til...

Og litt ut av topic igjen. Prøvde å kjøpe en AP 15202 hos Bjerke, de ville ikke ta imot depositum engang:(

• Liker
Reaksjoner: Rød
4 år er jo ikke så gale..det betyr jo at det "bare" er 4 stk på listen. De får inn max en i året ifølge Bjerke. Da kunne det jo lett blitt 15 års venting hvis det var flere på listen.

• Liker
Reaksjoner: Olav Larsen
4 år er jo ikke så gale..det betyr jo at det "bare" er 4 stk på listen. De får inn max en i året ifølge Bjerke. Da kunne det jo lett blitt 15 års venting hvis det var flere på listen.

Det var enda bedre. Det var 3 års venteliste. Jeg tok den i dag, så NÅ er det 4 års venteliste.
Jeg fyller 40 år i 2018, så da blir det en ny 5711 i gave til meg selv.

Det var enda bedre. Det var 3 års venteliste. Jeg tok den i dag, så NÅ er det 4 års venteliste.
Jeg fyller 40 år i 2018, så da blir det en ny 5711 i gave til meg selv.

Blir spennende se din unboxing i 2018 da.
Måtte du legge igjen litt av lommeboka di eller er det nok med navn?

Er hvit skive et alternativ? Jeg er fremdeles like fornøyd med min etter et halvt år. Utrolig frisk og lesbar skive. Kanskje ventetiden er litt kortere?

Redigert: