PAsse Megafornøyd...

andres

Støttemedlem
Medlem
24. mai 2013
Innlegg
4.095
Sted
Sandnes
Når jeg begynnte å "henge" på TS tenkte jeg: Skal hvertfall aldri ha Rolex. 2 uker senere var jeg lykkelig eier av min første Rolex. Etterpå så jeg min første Panerai på bilder og syntes disse nesten ble vulgære, men på en litt kul måte. Gjennom sommeren ble dem mer å mer kule og mindre å mindre vulgære, preferanser endrer seg! Man skal aldri si aldri er det noe som heter, og når det gjelder klokker så stemmer det så mye bedre enn alt annet.

Så var jeg så heldig å kjøpe noen reimer av en lokal asylant som tilfeldigvis hadde en nydelig PAM med 1950 kasse, herregud så kul den klokka var.. Men jeg har blitt utstyrt med håndledd str. liten pikespeider så en bøs 1950 kasse i stål ble litt topptungt, så fant ut at det hvertfall måtte bli en Luminor kasse. Når Mogens la ut en PAM 176 i titan var jeg solgt, noen meldinger senere var sted og tid bestemt og klokka skulle bli min. Siden jeg i arbeid driver mye med metall, så er jo titan noe som gjør at gåsehuden kommer litt lettere enn stål. Så stekt, samtidig så lett. Men merkelig "skjør" overflate. Ingen logikk i dette, men det er det som er herlig med denne sykdommen: All logikk blir kastet ut døra så fort man får "medisinen" på håndleddet. Skal ikke si dette blir en keeper, men kan helt klart si at en Panerai vil alltid være i samlingen. Alle som har lest teksten vet jo hva som kommer nå, så her er noen bilder:


Fin eska a gitt!





Beskyttelse er viktig ;)


Titan...



Verktøy og gummireim hører med



Innsyn til verket. Akk så unødvendig, men Gud så deilig!



Helt clean skive med sandwich



WS

Tusen takk for titten, nå skal jeg sitte å stirre på nye uret en times tid ;)
 
Preferanser har en lei tendens til å endre seg. Eller heldigvis kanskje? Gratulerer med bra valg av Panerai!