Passaround 2020

Godt å se at ytterboksen holder mål og tåler bruk!

-I min tid ved Studentersamfundet i Trondhjem (som det heter, selv om det ligger i en by som for tiden heter Trondheim), omtalte vi pappesker som 'Drammen Lyd-flighter' etter en uheldig hendelse der nevnte firma shippet noe PA-utstyr i nettopp pappesker heller enn skikkelige transportkasser, aka flight cases/flighter...

image.jpg

Siste stopp før den er tilbake hos initiativtaker!
Den får en litt urettferdig start på oppholdet da jeg bare i dag har fått klådd på ikke mindre enn to vintage Rolex og en rosegullutgave av en AP. Så det blir litt gjesp til å begynne med, men slik er det når medpass’er @Qwestern plutselig står på døra (y)

Gøy å klipse av reimer, en patent langt flere kunne ha kastet seg på. Fin farge på bezel og liker plassering på datovinduet.

Utlodning nærmer seg!

Dette betyr jo at det snart er tid for loddtrekking! Må si at det har vært en artig opplevelse! Gøy å følge klokken i vårt langstrakte land og å lese om forskjellige inntrykk og følelser for klokken! Er definitivt med neste gang også:)

• Liker
Reaksjoner: Grendel
Ja, nå nærmer vi oss slutten! Det hadde vært skikkelig skikkelig OK om dette viruset kunne gitt seg litt nå, så vi kunne tatt en utlodning på pub eller tilsvarende, som en slags mini-GTG. Det har jo sine fordeler, både det sosiale aspektet, øl er godt og ikke minst kan alle som vil overvåke trekningen og sikre at ikke Passaround-general er juksemaker pipelort. Det ser jo dessverre dårlig ut med muligheter for den slags på kort sikt - jeg regner med klokken er tilbake hos meg og klar for utlodning rett over neste helg.

Så hva gjør vi da?

1. Utlodning pr Teams/Whereby/Zoom?
2. Vente en liten stund og se om det byr seg mulighet for å ta det IRL i Mars/April? Evt hjemme hos meg?
3. Andre idéer?

Som bosatt helt i sør er det vel, gitt dagens situasjon (som trolig kommer til å vare i månedsvis) lite sannsynlig at jeg tar turen i østerled for en GTG. Så synes Passaround 2020 kan rundes av med en trekning innen rimelig tid. Om det gjøres online eller på annen måte spiller mindre rolle. Regner med @krille ordner dette på beste måte ril alles fulle tilfredsstillelse.

Med tanke på Covid og geografisk spredning er vel det Teams som gir flest mulighet til å delta. GTG på pub høres forlokkende ut, men muligheten for det ligger vel endel frem i tid.

Med tanke på Covid og geografisk spredning er vel det Teams som gir flest mulighet til å delta. GTG på pub høres forlokkende ut, men muligheten for det ligger vel endel frem i tid.

Henger meg på denne. GTG med fysisk oppmøte er vel desidert mest underholdende, men en digital variant med godt oppmøte avholdt innen rimelig tid får min stemme :)