Passaround 2012

Ok, vi prøver å få til et lite treff på ettermiddag/tidlig kveld i morgen om det er noen interesse. På programmet står utlodning av Nomos, klokkepjatt/titting og kanskje et par øl for dem som evt har mulighet til det. PM meg ASAP eller svar her så jeg vet ca-antall, så prøver jeg å finne en plass å være. Vi tar det passe sentralt i Oslo.

edit: jeg regner @adamskater @Minuteman @Eirik og @mutriakis som påmeldt allerede, eller hur?

Jeg er med ja @krille

Redigert av en moderator:
Jeg skal hjelpe noen å flytte og begynner i 17-tiden. Litt usikker på hvor lenge vi holder på, men er muligens klar i 20-tiden?

Ok, vi prøver å få til et lite treff på ettermiddag/tidlig kveld i morgen om det er noen interesse. På programmet står utlodning av Nomos, klokkepjatt/titting og kanskje et par øl for dem som evt har mulighet til det. PM meg ASAP eller svar her så jeg vet ca-antall, så prøver jeg å finne en plass å være. Vi tar det passe sentralt i Oslo.

edit: jeg regner @adamskater @Minuteman @Eirik og @mutriakis som påmeldt allerede, eller hur?

Er på jobb til 17 ca, men er det etter det så er jeg helt klart med :) Siden jeg har planer om å vinne denne, så føler jeg det er greit å være til stedet ;)

Nei, ingen slagplan ennå. Vi møtes på en pub eller bevertningssted ca kl 19, tenkte jeg. Forslag til sted? Vi kan gjerne ta det på PM eller mail.

Åpen for allt og PM er sikkert lurt.
(Med fordel nær noen av de store kollektivhubbene?)
Har et forslag vi prøvet med hell, pm på vei

Send meg gjerne en PM på hvor og når. Er ikke helt 100% sikkert at jeg har mulighet enda, skjer litt mye hjemme for tiden. Men tror og håper at jeg skal få det til :)

Kan ikke i kveld. Men får ta en mini-GTG med @krille så han får levert meg klokken etter at jeg vinner den :)

Da har jeg sendt ut PM om tid og sted. Om noen har flere har lyst/mulighet i kveld er det bare å ta kontakt med meg på PM!

edit: @Medici - du har full innboks! Kjøp støttemedlemsskap, så får du mer plass og kan få info om tid og sted!

Hvis noen har lyst til å ta en pils eller to før vi møtes på avtalt tid og sted er det bare å sende en PM. Har et par timer å slå i hjel nå, så finner nok en plass i nærheten :)