Passaround 2012

Får håpe mange trekker seg, for hadde skikkelig lyst til å klå på en Nomos Club!
Som Hettich nevnte, lag en grundig review med matchende bilder, alle mann;)

Ser vel ut som at den eneste muligheten til å bli med på Passaround 2013 er å hore rundt på TS i et år:D

Beklager ræva bilder, men jeg fant rett og slett ikke noe kamera her og nå, og lysforholdene var langt fra optimale....

Pakken var her under to døgn etter bestilling! Intet annet enn imponerende!
IMAG1434.jpg

En liten titt:
IMAG1435.jpg

IMAG1437.jpg

Innholdet:
IMAG1438.jpg

Katalog:
IMAG1439.jpg

Flott gavepakket eske:
IMAG1440.jpg

Åpning:
IMAG1442.jpg

IMAG1443.jpg

IMAG1444.jpg

En hilsen fra Eva:
IMAG1445.jpg

Den første titten:
IMAG1446.jpg

Nydelig klokke! Utrolig sjarmerende liten tass med kjempelooks. Flere bilder og mer om uret kommer in due time.

Dette ser unektelig bra ut! :D

Den Nomos-katalogen er forøvrig en fryd å lese, både med tanke på bilder og ikke minst teksten.

Det var en litt annen leveringstid enn det Stowa kan vise til, ja :)

Gleder meg til denne kommer hit!

krille.

Når blir rekkefølgen på deltakere frigitt? Må si jeg er sugen på å få denne på lanken.
Så snart alle har betalt kan jeg få på plass endelig deltakerliste og rekkefølgen. Mangler ennå betaling fra 5-6 stk, som ble purret på mail tidligere i dag.

Jeg har nå fått kontakt med de siste etternølerne, og satser på at alle pengene er på konto mandag. Så da starter vi antagelig opp i løpet av få dager!

krille.

Når blir rekkefølgen på deltakere frigitt? Må si jeg er sugen på å få denne på lanken.

Håper at det denne gang ikke blir sortert så veldig geografisk. Bortsett fra i de største byene - hvor f2f overlevering er mulig, så er det ett fett i hvilken rekkefølge klokken går. Om jeg skal sende noe herfra til nabobygda går allikevel sendingen via Hamar og det som verre er. Dvs at det tar like lang tid herfra til nabobygda som herfra til Tromsø. La meg slippe å vente i 30 uker som jeg måtte sist - please;)

Håper at det denne gang ikke blir sortert så veldig geografisk. Bortsett fra i de største byene - hvor f2f overlevering er mulig, så er det ett fett i hvilken rekkefølge klokken går. Om jeg skal sende noe herfra til nabobygda går allikevel sendingen via Hamar og det som verre er. Dvs at det tar like lang tid herfra til nabobygda som herfra til Tromsø. La meg slippe å vente i 30 uker som jeg måtte sist - please;)

En viss geografisk sortering er en fordel, da vi slipper masse dager i posten. Jeg ser at overlevering stort sett foregår F2F innad i Oslo, Bergen og Stavanger, mens postens tjenester tas i bruk mellom de som ikke bor i noen av "sentrene". Jeg skal publisere rekkefølge i morgen tidlig om alt går etter planen, og forhåpentligvis overlevere til nestemann i løpet av få dager.