Jeg føler et behov for å oppsummere og strukturere litt. Jeg har samlet noen av de innkomne forslagene som jeg synes er aktuelle, og som faller innenfor både budsjettmessige og andre kriterier. Jeg kan si med én gang at brukt er ut, Tag Heuer er ut, Oris er ut, FC er ut. Grunnen er at Passaround skal være noe annet, noe spennende noe, som man kanskje ikke får testet ut på andre måter.
Såh, her er det:
* Nomos ser ut til å ha mange fans. Jeg synes også de er spennende, og ber om at vi kan få opp hvilke

som er mest aktuell(e). Minner om at prisen bør ligge på max ca 15000,- inkl porto og mva, det betyr at taket ligger i landet rundt 1500 euro. Såh - vil ha linker til hvilke som er mest populære, inklusive link til hvor vi kan kjøpe den fra!
* Stowa er kult, begge disse er aktuelle:
Fliegerchrono:
Chrono 1938:
Minner om at Stowas ventetid har vi brent oss på før, men jeg er med om dere er!
* Dievas er kult, og jeg ser gjerne
denne i avstemningen!
* Damasko er i samme gate, ser ikke bort fra at
denne kan være aktuell!
*
Denne er en av mine personlige favoritter! Det er en Hamilton-chrono uten det evinnelige 6-9-12-oppsettet som absolutt alle 7750-chronoer, inkludert ca 50% av modellinjen til Hamilton har.
* Mühle Glashütte synes jeg også er spennende, og ikke mye sett her på berget. Synes
denne er flott:
og
denne:
* Jeg synes
denne fra Alpina er et knallforslag!
Flere forslag? Husk: jeg vil gjerne også ha en link til et sted hvor man kan kjøpe den!