Passaround 2012

Mange spennende forslag her, spesielt Doxa og Damasko :)

Dressy ur er ikke noe for meg, så dersom det blir valgt får jeg heller bli en observatør. Stemmer derfor heller for en klokke som kan brukes både til dress og fritid. Forslag kommer senere :)

I tidligere runder har klokkene tidvis blitt liggende svært lenge hos enkelte av deltakerne. Det er irriterende for alle andre, fører til mas og påminnelser i tråden, og har bidratt til at klokken nesten er glemt av de første når den endelig loddes ut. Det kan selvfølgelig være gode grunner til at slikt skjer, men de som i løpet av en uke ikke har tid til å oppdatere i tråden, besøke postkontoret en eneste gang, eller ork til å avtale rekkefølgebytte med andre deltakere, bør kanskje vurdere om de skal være med i det hele tatt. Det er Krille som lager reglene, men jeg foreslår at de som tidligere har somlet veldig med videresending ikke får være med på neste runde - ihvertfall dersom det blir overtegning. Eventuelt kan det lages en regel om at sommel over en viss tid ekskluderer deltakeren fra utlodningen.

Forresten: Tre x Hurra! for Krille som tar på seg oppgaven enda en gang.

+111111111111 til dette!

Lang liggetid/ventetid er det vesentligste argument for å takk nei - selv om PA selvsagt er et positivt fenomen, absolutt.
Jeg har tidlighere, uten hell ;), lansert ideen om at alle starter med to lodd i KLOKKENog at ved forsinkelse utover et minimum fører til bortfall av ett av loddene. Men for all del, rigg det gjerne som dere vil, men med 30 deltagere vil runden erfaringsmessig ta 12 - tolv - (sic!!!9) måneder.....og det er LENGE!

Just sayin`

Ellers tonnevis med kudos til krille da man, selvsagt :D

Jeg har tidlighere, uten hell ;), lansert ideen om at alle starter med to lodd i kookken og at ved forsinkelse utover et minimum fører til bortfall av ett av loddene.

Foruten at dette høres ut som en slags selskapslek på et SM-møte, virker det å være en god idé. :)

Litt utenfor mainstream....

Bell & Ross BR 03 92 Automatic Black Dial Carbon Case BR0392-BL-CA Watch
br-036_1024x1024.jpg
[/IMG]
br-375_1024x1024.jpg
[/IMG]

Giuliano Mazzuoli Manometro Brushed Black Dial Right Crown MRB02N Black Strap Watch
gm-7_1024x1024.jpg
[/IMG]

Jeg har tidlighere, uten hell , lansert ideen om at alle starter med to lodd i kookken og at ved forsinkelse utover et minimum fører til bortfall av ett av loddene.

Fantastisk!

Nå må vi snart ha en "best of mikkemus"-tråd. Tasteleifene dine har en egen evne til å gi ny mening.

Fantastisk!

Nå må vi snart ha en "best of mikkemus"-tråd. Skriveleifene dine har en egen evne til å gi ny mening.

Lol.

Synes det er ufint av deg å pikke på mine trykkleif ;) :D

Det er ikke så ghg4rg lett når touchmetoden er på steinaldernivå og man er dopet ned på smertestillende. Som om dét er en unnskyldning ;) :cool:

Jeg trodde forsinkelse var positivt i slik forsamling så skjønte ikke straffen

:confused:
Ved forsinkelse på din hånd taper du ett av to lodd og dine muligheter til å vinne klokken halveres.

Det er viktig å straffesanksjonere regler, vet dere.

Men selvsagt må det en kontradiktorisk prosess med EMK i mente før en slik avgjørelse ;)

Stowa Flieger Chrono

Denne fikk jo gode skussmål i siste Watchtime.

Flieger_Chrono_1.jpg

Kudos til Krille for å sveive igang dette igjen.:D

Kunne tenkt meg å vært med på dette, supert opplegg! Mine ønsker er en type flieger eller mer dressy style. Ur over 42mm blir for stort og da får jeg følge med på sidelinjen. :):)

Fra mobilen