Paneristi GTG

Medlem
28. jan. 2008
Innlegg
1.744
Sted
.
Hyggelig at så mange viser interesse og jeg håper det er mange som klarer å komme på denne Paneristi GTGen.

Jeg har booket et sted sentralt i Oslo, der vil det bli muligheten for mat og drikke. Vi vil sitter uforstyrret og kan boltre oss
i hverandres klokker... herrrlig:D:D

Tidspunktet er søndag 13/6 kl 12.00 Et glimrende tidspunkt for frokost/lunch:)

Etter hvert som dere melder dere på, setter jeg dere opp på en liste også kommer mere info om sted på PM

NB. Husk å ta med deg klokke(r):)

Frik

De som er med så langt:

Frik
Risti4life
Hphagen
DJDAN -skal bli kult å se pam 250 igjen:)
Bollapinnsvin
Brio -med ny klokke?:)
J.CAT
rsvei
pet-kri
mic
Wizardsix
 
Det hadde vært ekstremt hyggelig å menget seg med PAM-folket og klokkenerdet litt, men jeg er dessverre i familierelaterte selskapeligheter da.... Det får bli neste gang:)
 
jeg er med

nå har jeg endelig panerai så jeg blir med.


roger

Hyggelig at så mange viser interesse og jeg håper det er mange som klarer å komme på denne Paneristi GTGen.

Jeg har booket et sted sentralt i Oslo, der vil det bli muligheten for mat og drikke. Vi vil sitter uforstyrret og kan boltre oss
i hverandres klokker... herrrlig:D:D

Tidspunktet er søndag 13/6 kl 12.00 Et glimrende tidspunkt for frokost/lunch:)

Etter hvert som dere melder dere på, setter jeg dere opp på en liste også kommer mere info om sted på PM

NB. Husk å ta med deg klokke(r):)

Frik

De som er med så langt:

Frik
Risti4life
Hphagen
DJDAN -skal bli kult å se pam 250 igjen:)
Bollapinnsvin
Brio -med ny klokke?:)
 
Hadde vært knall å blitt med, men bor litt langt ifra Oslo.

Kan dere ta en hel del bilder å legge ut til oss som ikke kan møte? :D
 
Da har jeg talt opp 11 personer, pluss at vi kanskje får et innslag av et kvinnnelig besøk!:D (det er ikke helt spikra ennå)


PM med opplysninger om sted vil komme i løpet av kort tid.
 
Hyggelig med slike GTG's og morsomt å kunne møtes i et forum med likesinnende.

Greit å kunne treffes og åpenlyst beundre hverandres klokke, remmer m.m, uten at en trenger å møte forundrete blikk og kommentarer. ;)

Dessverre var jeg forhindret denne gang, men jeg minnes godt det første Paneristi GTG'ene hvor Panerai m/ tilbehør sto i fokus.
På bildene fra GTG 13. juni synes det å være et flertall av "andre" klokker ! Savner et rent "familiebilde" av PAMs !
Selvsagt ikke noe galt i denne sammensettingen av klokker, men da er det vel strengt tatt ikke en Paneristi GTG, men en hyggelig forsamling av klokkenerder med mange flotte og imponerende klokker ? IMO :D

Paneristi GTG er nesten som et varemerke å betrakte og et kjent begrep worldwide.

God sommer,- ferien venter !

20060929_0160.jpg
 
Selvsagt ikke noe galt i denne sammensettingen av klokker, men da er det vel strengt tatt ikke en Paneristi GTG, men en hyggelig forsamling av klokkenerder med mange flotte og imponerende klokker ? IMO :D

Paneristi GTG er nesten som et varemerke å betrakte og et kjent begrep worldwide.

God sommer,- ferien venter !

Nå skal det vel ikke stikkes under en stol at det på de aller fleste Paneristi GTG´en florerer mange andre klokkemerker enn Panerai... Uansett var du både på denne og forrige GTG dypt savnet! Men vi får vel ta det igjen ved en senere anledning :) God sommer ønskes deg også! HAGWE!