Paneristi GTG * SISTE *

Medlem
28. jan. 2008
Sted
.
Hei alle Paneristi!

Er det noe stemning for GTG før jul???

Før julebord og alt styr begynner tenkte vi at det kunne vært hyggelig å treffes over
litt mat og drikke, og klokkeprat.

tid: fredag 14/11 sted: kommer vi tilbake til, men det blir sentralt Oslo

Brio og jeg har en plan... 8)

Re: Paneristi GTG

Jeg er uansett med!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ready as Freddy!! :D
(sorry DJM.lol.)

(Kommer hjem etter en tur til mine foreldre i nordnorge 05.11. etter det er gtg prioritering nr.1:))

er i frankriket på villsvinakt. også har ikke den duste klokka mi kommet enda heller. må snart purre på den. så desverre kan jeg ikke. kjipt for det var så knall i sommer.

Ok, 8 stykker pluss mulig en til, det er de som har vist sin interesse så langt.
Det kommer mer info om sted etter hvert, det kommer i form av PM.
Så følg med karer.

Ellers ønsker jeg alle en fin lørdag

Regner med at du har eller går i tanker på å anskaffe deg en PAM..... :roll:
På GTG'ene får du treffe andre likesinnende og du få se / ta på flere av disse spesielle urene. Priser og mye info kan du også få.
Denne GTG'en er det Frik som er "vert" for,- han gir deg sikkert tid og sted om du ønsker.

Vi sitter gjerne noen timer og nyter noe mat og drikke, samt hverandres selskap og hverandres klokker. :mrgreen:

Det kommer mer info etter hvert om klokkeslett og sted. Jeg må bare komme
meg gjennom denne uken så kommer det en PM i løpet av neste uke.
(mye jobb om dagen også reiser til Paris på torsdag)

:D ENDELIG ! :D

På vegne av Frik, som er sliten etter et utenlandsopphold ;) , sender jeg denne bekreftelsen på at neste Paneristi GTG finner sted på fredag den. 14. november kl 1900 på en adresse på Frogner i Oslo. (Adressen og detaljer sendes som PM til den enkelte.)
Det vil selvsagt bli servert mat og god drikke, samt en liten overraskelse til Paneristiene !

Bindende påmelding til undertegnede, helst innen 10. nov.

Nypanerai.gif