PANERISTI GTG - SØNDAG 22.11.09 kl.12.00

Medlem
25. des. 2007
Innlegg
1.092
Sted
Bærum
Det inviteres herved til Paneristi GTG søndag 22/11 kl.12.00. Nærmere info om hvor kommer på PM til de påmeldte når det nærmer seg. Stedet blir sentralt i Oslo. Send påmelding til meg på PM, så oppdaterer jeg lista etter hvert.

Påmeldte:
- Risti4life
- Frik
- J. CAT
- DJM
- Erik N
- DJDAN
- Mic
- SMB
- BRIO1368
- Pet-KRI
- Purdey
- rsvei
 
Jeg vil benytte anledningen til å poengtere at det ikke er nødvendig å ha en Panerai for å joine, den generelle interessen for klokker og et godt øye til Panerai er mer enn nok... Så har du lyst, er det bare å melde seg på!!
 
ClausT (DK) skrev:
Desværre er der langt til Oslo fra Danmark.... :( Ville ellers gerne hilse på mine Norske "klokkebrødre" :D

Njæ...... kun en kort flytur eller liten båttur ;)

Du er i alle fall velkommen!
 
Det er slett ikke dalende! :)

Vi var 12 stk som spiste lunch på Bølgen og Moi i vinkjelleren! I et trivelig miljø med ro og fred.
Hadde det veldig hyggelig, faktisk var det fler av oss som var der i nesten 5 timer :eek:

Masse flotte klokker og 3 nye tryner, i tillegg hadde vi besøk av en av NURK- Generalene :)
Regner med det kommer noen bilder når folk får tid til å legge de inn.
 
Det var da fælt til mas.
Intet dalende engasjement BRIO.
Jeg var sulten og opptatt av å titte på klokker, og tok ikke så altfor mange bilder :D

Det var litt mørkt og vanskelig å ta bilder med et billig kompaktkamera.

Det kan legges til at det absolutt var en hyggelig dag med nye og gamle kjente Paneristi! :D

IMG_5108.jpg


IMG_5106.jpg


IMG_5120.jpg


IMG_5117.jpg
 
Satos-Dumont: Det stemmer. Nede i kjelleren på B&M utviklet vi en metode for å klone Ploprof....! :D

Jeg forstod det slik at nesten alle (3/4?) nye Ploprof solgt i Norge var tilstede i går.