Panerai på lenke - Badass eller helt feil?

Badass er det ikke, feil er det sikkert, men det kan nå se riktig så bra ut likevel. Men det blir fort voldsomt med bredden det ofte er snakk om med disse PAMene.
 
PAM på lenke blir helt feil for meg også. Om det er Badass er jeg ikke helt sikker på, bare helt feil (for meg). For meg er det AP RO Offshore som er selveste Badass. Men vi er jo alle forskjellige :D

At Pam på skinn er noe klamt søl sommerstid er kansje en myte. Mine to Pam'er er begge satt opp med relativt kraftige skinnreimer og blir benyttet i varmere ( 28-32 C ) og fuktige strøk med gjevne mellomrom. For min del merker jeg ikke noe spesielt problem med fuktighet under skinnreimene. Men så sitter de ganske løst på armen da.

Fredag-04-05-12.jpg


Fredag-28-09-12-1.jpg


Frode.
 
Synes selv kanskje at Panerai er klokker litt i største laget, og som for meg ikke blir noe mindre og nettere av å få på en lenke :D
 
Redigert:
Den orginale lenken er rett og slett et smykke i seg selv, og muligens en av de mest over-engineered lenkene der ute. Men, synes PAM'er kler alt annet langt bedre enn lenke (og den aftermarked lenken i trådstarten her ble veldig feil synes nå jeg)
 
Lær

Liker de best på en god tykk lærreim. Men kunne godt tenkt meg en lenke som et alternativ til gummireima. Den bruker jeg aldri. For noe som vil bli så lite brukt ønsker jeg ikke å betale det den originale koster... Skulle gjerne likt å sett noen aftermarked med høy kvalitet til under 5 K...
 
Jeg har konkludert med at en god gammaldags feit lærremm er det som gjelder. :) Det er ufattelig mye å velge i, noe som gjør det ekstra gøy å eie en Panerai.

Jeg har heller aldri forstått meg på den gummiremma de sender med, har noen brukt denne på Pam´en sin?
 
Jeg har konkludert med at en god gammaldags feit lærremm er det som gjelder. :) Det er ufattelig mye å velge i, noe som gjør det ekstra gøy å eie en Panerai.

Jeg har heller aldri forstått meg på den gummiremma de sender med, har noen brukt denne på Pam´en sin?

Hva?
Selvsagt er gummireima brukt!

The Player aka The Rubber:cool:
 
Noen som vet hvor man kan få tak i en brukt/ny lenke til 328 annet enn på Bjerke? Har en 328 på lærreim, og kunne godt tenkt meg originallenka i tillegg. (For å ha "full pakke", den kommer nok ikke til å bli så mye brukt)

Etter hva jeg har forstått, ble det solgt en del 328 med skinnrem pga prisen. Dette var vel mest for at 312 var så ettertraktet en periode, så det var en del som trikset litt.

Setter pris på forslag:)