Panerai Open? Golf that is...

Jeg satt faktisk å tenkte på en TS-Open e.l. her om dagen - Østlandsområdet er perfekt og du kan regne med meg også:)
 
Kult, om det er stemning for det så kan vi godt flytte det over til TS open, Kanskje moderator korpset kan fikse det??

Dvs at vi er flere som kan bli med = flere som spleiser = fetere premier. Kanskje vi fikk noen billige panerai effekter fra de, til beste panerai spiller osv..

Som initativtaker tar jeg meg friheten til å velge bane. og da vil det bli på østlandet. Jeg er medlem av Østmarka Golfklubb. det er jo bare 35 min fra Oslo.
 
Etter litt flytting av tråden og sånn så ble det ganske raskt klart at det kanskje er stemning for en mer åpen klasse.

En slags TS Open. eller Klokker&Klubber challange

Jeg tenker da en helt uformell golfkonkuranse for tidssonen's medlemer. Den vil være på østlandet. Og gi interesselyd i denne tråden så jeg får en ide om hvor mange som er intr. Også kan vi lage en påmelding etterhvert. Kan også ha en diskusjon om det er ønskelig med en entryfee? og størrelsen på denne. Denne skal utelukkende Premier og ev greenfee. Jeg tenker at det er gøy og ha noe å spille om, og om vi blir riktig mange kanskje vi kunne få med noe spons...

Rop ut dere som golfer så kan vi fikse en smæsshing dag med Klokker og klubber
 
Kult, om det er stemning for det så kan vi godt flytte det over til TS open, Kanskje moderator korpset kan fikse det??

Dvs at vi er flere som kan bli med = flere som spleiser = fetere premier. Kanskje vi fikk noen billige panerai effekter fra de, til beste panerai spiller osv..

Som initativtaker tar jeg meg friheten til å velge bane. og da vil det bli på østlandet. Jeg er medlem av Østmarka Golfklubb. det er jo bare 35 min fra Oslo.

Enig med ØGK, er også medlem der. :D
 
Dødt. Jeg fikk fire stykk på et kvarter da jeg la ut posten i panerai forumet, så ble den flyttet hit også døde det helt.

Tenkte meg det:D Vi får prøve å dra med noen flere og så håper jeg at vi får til en runde?:D
 
Dette kunne vært artig. Melder min foreløpige interesse. Tror kanskje topicen ikke er helt klar. Vanskelig å vite hva det dreier seg om før man går inn i tråden.