Solgt Panerai Luminor Marina Logo 005, Norsk

Medlem
12. mars 2018
Innlegg
999
Sted
Innlandet
IMG_3228.jpeg


Jeg ønsker å selge min Panerai Luminor 005. En flott sommerklokke med Bettarini kasse i den riktige 44 mm størrelsen, logoen på skiven og 300m vanntetthet. Opprinnelig solgt av Urmaker Bjerke i 2014 med full service hos hos samme urmaker i 2020.

MERKE/MODELL/ÅRGANG
Panerai Luminor Marina Logo ref PAM 00005 2014-modell

SPESIFIKASJONER
Verk: Panerai caliber OP II - ETA-basert med manuelt opptrekk.
Gangreserve: 56 timer
Kassediameter: 44 mm
Tykkelse: 14.5 mm
Lug-bredde: 24 mm
Vanntetthet: 300 m
Bæreredskap: Originale gummirem og original lærrem

MEDFØLGER
Sertifikat, innerboks, ytterboks, grå ytter-papp, pusseklut, skrutrekker, bezelbeskytter, bruksanvisning, kjøpskvittering, kvittering/deler etter service i 2020, dokumentasjon etter trykktest i 2022.

TILSTAND
Klokken framstår pen etter alderen. Det finnes naturligvis bruksspor som må forventes med hairlines på polerte kassen. Det er også en liten ding på kassen under kl 7, men ikke noen sjenerende man legger merke til i det daglige. Alt i alt vil jeg si den kosmetiske tilstanden er bra. Klokken ble polert ved service hos Bjerke i 2020.
Den originale gummiremmen er av nyere dato og ser nesten ny ut. Den originale lærremmen ser meget pen ut på armen, men har slitasje på innsiden og det er merker etter spennen.

HISTORIKK
Klokken ble kjøpt ny hos Urmaker Bjerke i 2014.
Jeg kjøpte den i 2022, og i mitt eie har den vært forsiktig brukt i rotasjon med flere andre.
Den hadde full service hos Bjerke i 2020. Servicen er dokumentert, og kassen ble også polert ved denne servicen.
I 2022 ble det utført trykktest og pakningsbytte hos Urmaker Bjerke.

OVERLEVERING
Gudbrandsdalen. Sendes gjerne godt pakket med Postens for kjøpers regning og risiko (Norgespakke™ neste dag aka EON). Klokken kan også etter avtale overleveres f2f i Oslo tirsdag 20.6 - onsdag 21.6.

PRIS
Setter prisen til kr. 44 000,-

ELLERS
Betaling synlig på konto før overlevering/sending.
Jeg har Good Guy-referanser fra tidligere handler - spør gjerne!
Ingen bytter denne gangen da klokken selges for å finansiere innkommende klokke.

IMG_3202.jpeg

IMG_3213.jpeg

IMG_3206.jpeg

IMG_3207.jpeg

IMG_3209.jpeg

IMG_3208.jpeg

IMG_3214.jpeg

IMG_3215.jpeg

Doc005.jpg
 
Redigert: