Solgt Panerai Luminor Marina 42mm PAM02392 «hacking seconds»

Erlingni

Støttemedlem
Medlem
5. mars 2019
Innlegg
179
Sted
Lillestrøm
Har litt for mange klokker (igjen), og legger derfor min Panerai Luminor Marina 42mm 2392 for salg.

Denne har Panerai sitt P.9010 urverk med tre dagers reserve. Min har også "hacking seconds", og «quick set» på timer. Jeg har skjønt at nye P.9010 ikke har dette lenger, og heller ikke de aller fleste 2392.
Kjøpt hos Urmaker Bjerke februar 2021.

Klokken har «sandwich dial», og systemet for å enkelt kunne bytte remmer. 22mm lugs gjør utvalget av remmer enormt.

Leveres komplett (full sett) med eske, sertifikat og fem remmer. Sort skinnrem og den lysebrune remmen i semsket skinn som begge er avbildet på klokken er originale fra Bjerke (den sorte ble levert med klokken). De andre er kjøpt brukt på nett, og jeg er derfor ikke helt sikker på om gummiremmene er originale eller ikke selv om de ser originale ut. Den mørkebrune skinnremmen er i hvert fall tredjepart (se eget bilde).
Følger også med litt ekstra "verktøy" for å skifte remmene, og to helt nye ubrukte originale baretter.
Har enda flere remmer liggende, og også noen originale Panerai spenner dersom det er behov for mer mot pristillegg, eller bytte ut noen av de på bildet.

Ingen skader eller hakk, men man kan se at den er brukt og da spesielt små hairlines på den polerte bezelen. Kom gjerne og se på klokken og tilbehøret i Lillestrøm, eller i Bjørvika etter avtale. Overlevering kan skje samme steder. Penger på konto før overlevering, og kan eventuelt sende EON på kjøpers regning og risiko.

Jeg priser denne til 65 000,- for et raskt og ryddig salg.

Jeg har referanser, og vil gjerne ha flere:) Og alltid hyggelig med en klokkeprat!

IMG_2833.jpg

IMG_2832.jpg

IMG_3549.jpg

IMG_0812.jpg

IMG_0815.jpg

IMG_0817.jpg

IMG_0818.jpg

IMG_0819.jpg

IMG_0820.jpg
 
Redigert: