LOLSiden det er meg og min annonse som diskuteres, tar jeg meg friheten å kommentere selv.
Det er da heller ikke internasjonal pris + 25% jeg ber om. Jeg kommenterer bare prisen på Chrono24 som et referansepunkt for hva det koster å anskaffe samme klokke på det internasjonale markedet i dag. Det tenker jeg er fair å opplyse om (og strengt tatt ganske vanlig, så vidt jeg har registrert).
Jeg synes det er kjempevanskelig å sette en fornuftig pris på en modell som, så vidt jeg har registrert, svært sjeldent er for salg her til lands. Det hjelper ikke at jeg selv har falt litt av klokkekarusellen og bare glimtvis observerer den syke syke utviklingen i markedet de siste årene. Etterspørselen etter en del modeller er jo helt vill, uten at jeg har noen grunnlag for å si om dette også gjelder for Panerai. Det kan godt tenkes at du har rett, at min prisantyding er i det høye sjiktet. Samtidig er det noe med å ha et fornuftig utgangspunkt i møte med prutekulturen på finn. I en annonse på TS vil prisen legges noe lavere. Det ligger forøvrig i planen å legge den ut her - jeg må bare få ut den berømte fingern.
Foretrekker interessenter og evt. andre tar videre prisdiskusjon med meg direkte på PM
Mvh sovende medlem
Mvh enda et sovende medlem