Panerai i Trondheim

Medlem
6. jan. 2009
Innlegg
52
Sted
Trondheim
Hei

Ser de skal ha Panerai GTG i Oslo. Har veldig lyst til å være med på noe slikt, men tror det må utgå av praktiske grunner (distanse og mange andre gjøremål)

Det jeg da lurer på, er om det er mange i Trondheim som er på sonen og har Panerai? Tenkte på om det i det hele tatt var vits å tenke på en fremtidig GTG lokalt. Det har vel vært snakket så vidt om det, men er det gjennomførbart mtp på å få med "noen" stykker...
 
Hei

Ser de skal ha Panerai GTG i Oslo. Har veldig lyst til å være med på noe slikt, men tror det må utgå av praktiske grunner (distanse og mange andre gjøremål)

Det jeg da lurer på, er om det er mange i Trondheim som er på sonen og har Panerai? Tenkte på om det i det hele tatt var vits å tenke på en fremtidig GTG lokalt. Det har vel vært snakket så vidt om det, men er det gjennomførbart mtp på å få med "noen" stykker...

For min del kunne det ha vært veldig interessant med en generell GTG i Trondheim (altså ikke bare Panerai)
 
Jeg bor i Trondheim og eier en Panerai.
Det er vel flere Sør- og Nordtrøndere her inne, så det burde jo være mulig å få til en GTG (ikke bare for Panerai-entusiaster?) :)
 
GTG Trondheim :)

Jeg syns GTG i Trondheim virker som en god ide! Har sett at det er mange aktive her på TS som er fra Trondheim og Trøndelag generellt. Kanskje tiden er moden for et GTG nå?
 
Dersom det er aktuelt med en GTG som ikke bare er for paneristi så er det kanskje en idé å flytte tråden til et annet underforum :)