Panerai er for fjortiser! ;)

...jeg har lenge vurdert å selge min, men det faktum at den er den klokken som får mest WT så er det bare tull, dessuten trenger jeg et påskudd til å "virke" ung:) som denne tråden bekrefter.

Det eneste måtte være å bytte min 104 til noe mer spennende, 3-dager f.eks? hvilken ville dere anbefalt?;)
 
Litt i største laget ja:


5007372153_23542eefae.jpg

Å jeg lo... :D
 
Ja, den har 3 ting som gjør den bedre enn 104 (i mine øyne):
1. Inhouse movement P.9000 Selv om jeg har hørt noen dårlige rykter om dette verket...er det riktig?
2. Sandwich skive
3. REG T.M på "haken"

...men er verket bra?
 
Jeg og :D

VIL HA EN 312....312.....312....312...312.......312...:rolleyes:

(uten noen nærmere henvisning til trådtittel:))
 
Hmm, ble litt usikker selv når jeg begynte å tenke meg om. Mulig jeg blander, men har hørt at det har stoppet og ja, litt "bråkete" rotor...det siste kan vel ikke være noe stort problem for oss som til stadighet går rundt og hører på tikkingen av urverket og beundrer rotoren på baksiden i timesvis:D
 
P9001 har hatt noen tilfeller med støyete rotor. Vet ikke med p9000. Her er google din venn, og Tlf til Bjerke:) setter pris på at du oppdaterer, evt kansje det er på sin plass med egen tråd om panerai sine inhouse verk med korte trekk om positive/negative ting.. For de som har kunnskapen på feltet.
 
Helt uenig, men jeg synes jo Panerai har en egen evne til å se malpalasserte og for store ut, de blir for dominerende og vulgære for min smak, og da er det enda viktigere at størrelsen er rett.

som du selv sier det er din smak, jeg er uenig med deg..Liker du panerai så må du leve med at 90% av eiere vil en panerai se stor ut på håndleddet..

her er min tidligere 46mm JLC EWA på 17cm håndledd , vulgært, dominerende ?


Bra vi har forskjellig meninger noe annet hadde vært kjipt :) derfor det finnes så mange merker og utvalg, og takk for det..