Solgt Panerai 312

Medlem
24. juni 2012
Innlegg
2.320
Sted
Oslo
Denne klokken er solgt :)

For salg er en tilnærmet strøken Panerai 312 fra 2009.

For de som ikke kjenner til denne modellen kan jeg nevne følgende kvaliteter: 1950-kasse, Sandwich dial, Small seconds, See-through caseback, hurtig rembytte-system og ikke minst in-house urverk med tre dagers gangreserve. I min verden den komplette Panerai:)

Uret er kjøpt nytt 29.08.2009, men hadde service hos Panerai Service Center i Amsterdam til den nette sum av 7095 kroner nå nylig. Den har ikke vært brukt mer enn 7-10 dager etter dette, og da varsomt. Papirer og kvittering på service foreligger selvsagt. Klokken er komplett med alt av bokser, papirer og annet småtteri som følger klokken ved nyttkjøp. Det er til og med noe plast igjen på innsiden av boksen!

Foruten original skinn- og gummirem følger det med fem andre remmer til uret. Prisreduksjon kan diskuteres om de ekstra remmene ikke er ønskelige.

Klokken er i mine øyne vanvittig pen, men har en liten ding på innsiden av remfestet klokken seks. Ingenting sjenerende, og sees bare i riktig lys, men den er nå nevnt i hvert fall. Se bilde.

Uret befinner seg i Ålesund, men kan sendes som forsikret pakke innenfor landegrensene.

Pris settes til 46,5k inkludert ekspress over natt. Fornuftige bud blir vurdert og besvart hurtig. Kontakt via pm:)

Mvh
Marius























Nevnte "ding".









 
Redigert: