Solgt Panerai 312, 2011 modell

Medlem
9. mars 2015
Innlegg
21
Sted
Snarøya
PANERAI 312 (12/2011)
Til salg og bytte

"Panerai har sin opprinnelse i Firenze, Italia i 1860 og var tidligere en leverandør av instrumenter til den italienske marinen. Dette i form av dykkerinstrumenter og dykkerur. Officine Panerais ur er en fin blanding av italiensk design, sveitsisk teknologi og lidenskapen for havet.

Denne Luminor Marina 1950 3 Days Automatic modellen måler 44 mm og kommer i børstet og polert stål. Urverket er Panerais eget P.9000 verk som har en 3-dagers power reserve. Den sorte tallskiven med arabiske tall og timemarkører har en datovisning og liten sekundviser klokken 9. Uret er vanntett til 300 m og har ripefritt safirglass. Det medfølger en ekstra rem, samt verktøy til å bytte dette."
- Bjerke

OM MIN KLOKKE
Klokken jeg selger er en flott 312 modell med alt som følger med fra butikk. I tilegg til dette har jeg også flere skinn og nato remmer som selvfølgelig følger med. Klokken har vært brukt dagelig i 3år så den har naturlig fått flere hairlines og trenger en polering/Cape cod. Klokken går kjempe bra og har ingen tekniske feil! Klokken ble kjøpt ett par dager før jul i 2011 så den er nesten en 2012 klokke. Lurer du på noe mer så ikke vær redd for å sende en PM:)!

VIDEO (DENNE VIDEOEN ER IKKE AV MIN KLOKKE, MEN SAMME MODELL)

BILDER (DISSE BILDENE ER IKKE AV MIN KLOKKE, MEN AV SAMME MODELL)


PAM_312-07.jpg
PAM_312-08.jpg
PAM_312-09.jpg
PAM_312-10.jpg
PAM_312-12.jpg

PAM_312-11.jpg

(LINK TIL DER BILDENE ER HENTET: http://forums.watchuseek.com/f75/new-pam-312-un-boxing-449006.html)

PRIS

Bytte prisen setter jeg til 50 000kr og salgs prisen blir rett under

TA KONTAKT OM DU HAR SPØRSMÅL, BUD ELLER FORSLAG;)

(Bilder av den aktuelle klokken sendes mot oppfordring)


 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Fredrik4628