Solgt Panerai 233. 8 days

Medlem
10. nov. 2008
Innlegg
1.171
Sted
Ski, Akershus
1 år gammel Panerai 233 8 days med 5 originale (OEM) remmer!

Pris KR. 85 000,-
Klokken er kjøpt for 1 år siden (Mars 2018) på Bjerke. Mao er garantiperioden fortsatt gjeldene.

Den er maksimalt brukt 30 dager siden kjøpt ny, og fremstår i svært god stand. Ingen merker på kasse, med unntak av et par meget små hairlines på den polerte bezelen.
Klokken har 8 dagers gangreserve, med indikator på skiven. Min opplevelse er likvel at den går i hele 10 dager. Den er svært presis (+2 sek) gjennom hele reserven.

Klokken har GMT, med GMT-viser som kan skjules under timeviseren når den ikke er i bruk. GMT AM/PM indikator er plassert ved sekundviser.

Jeg har 5 originale Panerai remmer jeg ønsker å legge med. Alle er i god stand.

- OEM Sort alligator rem med OEM spenne. Det er denne som satt på når jeg kjøpte klokken.

- OEM Beige kalveskinnsrem med aftermarket spenne.

- OEM sort kalveskinnsrem med riller. aftermarket spenne (denne har litt slitasje da den var kjøpt brukt). Dette er remmen som kom med den første versjonen av klokken da den kom med såkalt «Dot dial».

- OEM sort kalveskinnsrem med aftermarket spenne.

- OEM Sort Gummirem med aftermarket spenne. Remmen har aldri vært brukt

Ønsker rent salg.

Selges kun F2F i Oslo og omegn. Må avtales i god tid, da klokken oppbevares på annen adresse.


Send PM ved interesse. Jeg forbeholder meg uansett retten til å trekke annonsen og selge til hvem jeg vil.
8A52A00C-29A8-49D3-92C5-147A1EFE9683.jpeg

FB8F9356-8A55-4E48-894A-E2638A8A3E3D.jpeg