Panda fra Hickman

Medlem
6. juli 2014
Innlegg
181
Er i dialog med Tom Hickman fra www.Hickman-watches.com og har fått en pris på 350 pund for http://hickman-watches.com/sale-seiko-6138-8020-panda-450/

Lurer derfor på om noen har brukt han før, om noen kan verifisere at den er ekte eller legger merke til noen uoriginale deler. Jeg vet han restaurerer seiko klokker, så hadde vært jovialt om klokken er mulig å selge videre som en legit klokke. Blir min første vintage og kommer sikkert til å bli i min eie en god stund, men er greit at alle delene er korrekt så den kan selges videre. I mine øyne ser den ekte og fin ut, men så er ikke jeg mester i dette her :)

På forhånd; tusen takk for all hjelp det er mulig å få!

- Mats
 
Redigert:
Antar at du kjøpte den klokka du linka til @MatsWest?

Hvordan var erfaringa med Hickman?

Vurderer vintage Seiko chrono selv.
Synes den du har er meget pen:D (let me know if you´re sellin´;) )

Noen andre som har prøvd Hickman?
 
Redigert av en moderator:
@MrFinale

Fikk veldig godt inntrykk av Hickman. Klokken var i original tilstand og som beskrevet. I tillegg surret jeg med overføringer av betalingen, og det var null problem og han hjalp til for at det ble riktig. Han sendte også med en gratis skinnrem han lagde selv, ikke beste kvalitetet men det viser at han er serviceinnstilt.

I tillegg har jeg fulgt han på instagram etter kjøpet. Og når kunder sender inn seikoklokker (han reparerer også, ikke bare selger) og når noen sender inn klokker med franken-deler eller han har lagt ut en klokke med frankendeler eller aftermarket-deler, så skriver han det og jobber samtidig med å kjøpe inn originaldeler. En klokke fikk han inn med aftermaket-dial, gikk på ebay og fant en med original dial og kjøpte den og fikset det for kunden. Jeg har bare gode ord om Hickman, og har planer om å kjøpe fra han senere.

Ang. klokken, den blir nok lagt ut for salg i løpet av halvåret, men det er ikke før jeg spart opp nok til at salget av pandaen dekker restbeløpet før jeg kjøper ROO, GMT-Master eller Navitimer (Ikke bestemt meg)

Håper svaret ga mening, og lykke til med eventuell handel
 
Redigert av en moderator: