Pam523

Medlem
20. okt. 2011
Innlegg
203
Sted
Oslo
Så denne hos AD i Venezia i høst. Samboeren min falt pladask for denne, samtidig som jeg også synes den var veldig fin.
Hva synes dere andre?

Har sett litt etter den på diverse forum og på chrono24, men ser ikke ut som den har dukket opp på bruktmarkedet ennå.

Til info er det 1950 kasse, 42mm, in-house p.9000 og see-through bakside.

f59280f3c80b704abece91eef3a6df7f_zps10212c8a.jpg
 
Det er ikke tvil om at dette er et flott ur. Og PAM med hvit skive passer jo godt på en kvinnehånd. Likevel må jeg nok si at min egen preferanse er sort skive, som på en 392. Men så var det jo dette med smak og behag da... :)
 
Hvit skive, in-house, see through, 42mm, 1950 kasse, kvinnearm. Vil si det er perfekt.
 
Tror denne hadde sett smashing ut på håndleddet til frøkna di! Jeg hadde vel kanskje ikke valgt hvit panerai som herreklokke, men for kvinner er jeg ikke i tvil! Bare kjøpe, fin gave som ikke opptar altfor mye plass under juletreet:)
 
Tror denne hadde sett smashing ut på håndleddet til frøkna di! Jeg hadde vel kanskje ikke valgt hvit panerai som herreklokke, men for kvinner er jeg ikke i tvil! Bare kjøpe, fin gave som ikke opptar altfor mye plass under juletreet:)

Helt enig! Til en kvinne synes jeg denne er veldig flott! Passer fint på en mann også så er ikke det...