Hvilken modell er det som ligger i bakgrunnen? Ser ut som en mindre 372...
Tror det en PAM 000. 372 er en fantastisk klokke. Drømmen er en 372/422 i 44mm og med børstet kasse, da snakker vi bortimot den perfekte PAM for min del.
PAM 000 er korrekt.
Hvilken modell er det som ligger i bakgrunnen? Ser ut som en mindre 372...
Tror det en PAM 000. 372 er en fantastisk klokke. Drømmen er en 372/422 i 44mm og med børstet kasse, da snakker vi bortimot den perfekte PAM for min del.
My bad![]()
Foreslår P.999
Jotakk.
La meg først si at jeg synes klokken er helt nydelig. Men i drøye 60k-kronersklassen må det være lov å være litt kresen. Panerai skal ruve på armen, men jeg synes rett og slett de 3 ekstra millimeterne i kombinasjon med plexiglasset gjør at klokken blir litt vel ruvende.
Jeg henger meg også opp i småting som at jeg synes bokstavene er litt for store, og at remmen blir for bred (føles flat? Klarer ikke helt beskrive hva jeg ikke liker) med sine 26mm. Jeg synes rett og slett den er penere, virker mer eksklusiv, og bedre skrudd sammen i 44mm-kasse.
Men den har virkelig mye pent ved seg. Ikke minst plexiglasset og gull-viserne som jeg liker veldig godt. Og dette er jo min smak, så jeg håper virkelig ikke jeg ødelegger noens forelskelse.![]()
Vet ikke riktig hva dette kjempestore opptrekks-uret er ment brukt som, men som et militær ur blir det for unøyaktig uten dato og sekundviser.
Ikke for å gruse drømmen til noen, men det sitter ikke bestandig like stødig på alle håndledd heller.
![]()