PAM 299

Medlem
20. jan. 2009
Innlegg
2
Hei,

Jeg har lenge likt Panerai, men har først i det siste kikket mer nøye på dem. Liker godt pam 299 - noen som har noe å utsette på denne modellen?

Det jeg også lurer på er noen tips angående anskaffelse av en så ny modell. Sliter med å finne priser som ligger noe særlig under 38.000-39.000. Noen steder jeg burde kikke (både forhandlere og nettsider/forum)?

På forhånd tusen takk for at du setter av litt tid til meg!

Bergis
 
chrono24.com f.eks.

Timegeeks.dk

CM på Paneristi er selvfølgelig det beste markedet.

Selv er jeg ikke så begeistret for den nye lenken som kom med 299 og nå vil komme på noen av de nye modellene, men den gjør seg bedre i virkeligheten enn på bilder imo.

Ellers en flott modell. Kombinasjonen børstet kasse og polert bezel er en sikker vinner.
 
Takker for svar!

Hører flere nevne det med nye lenken, men jeg er en av de (få?) som liker den.. Har prøvd den på, og sitter veldig tight og godt.
 
Lenken havner ikke så mye i fokus som den gamle. Den kunne nok godt stjele oppmerksomheten fra den ellers sobre Panerai-konstruksjonen.

Ellers er kanskje modellene med lenke litt dyre, men vil du ha lenke er det jo utrolig mye billigere å kjøpe den med en klokke enn for seg selv 8)