PAM 288 på finn.no

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=34295804

Hva synes fagfolket om dette? Ser det safe ut? Og er den priset ok?

Vh
Frank Nerva

PAM288 er en noe uvanlig modell som en ikke ser så altfor ofte, da K-serien ble produsert i 700 eks.
Prisen er "gunstig", kan muligens skyldes at esken mangler?

Kassen er 45mmm og har rem-bøyler som er litt "knotete" å jobbe med...

Uret på bildene ser OK ut, så langt jeg kan bedømme.

Not my cup of tea.... ;)
 
Takk for svar. :)
Jeg har litt PAM-feber om dagen. Har lyst på en til. Men denne gangen tenkte jeg å finne noe som har vært på en annens håndledd; synes man taper for mye ved å kjøpe ny i butikk.

Enig i at modellen ikke er den tøffeste, men … det er jo fortsatt en Panerai. :D
 
Takk for svar. :)
Jeg har litt PAM-feber om dagen. Har lyst på en til. Men denne gangen tenkte jeg å finne noe som har vært på en annens håndledd; synes man taper for mye ved å kjøpe ny i butikk.

Enig i at modellen ikke er den tøffeste, men … det er jo fortsatt en Panerai. :D

Ikke at jeg kan si noe vettugt om Panerai, men synes personlig at det er litt dumt å kjøpe Panerai, bare fordi det er Panerai. Det er sinnsykt mange fine Panerai der ute, og det er ikke så sjeldent det kommer ut Panerai til salg, både på finn og her på tidssonen.
IMHO, vent til du finner den Paneraien som du faktisk synes er tøffest. Hvis ikke kommer du nesten helt sikkert til å angre. Men som sagt, dette er bare min personlige mening. Synes du denne er tøff, go for it! :)
 
Har hatt 288, og den er knalltøff. Dessverre er størrelsen for min del alt for mye, kan jo kun brukes til korte ermer.
 
Jeg har prøvd dette uret mange ganger, og det er kun valg av urverk som har stoppet meg.

Radiomir er i mine øyne veldig undervurdert, på min hånd sitter denne klokken som et skudd selv med sine 45mm. Jobb litt med prisen, også kjøper du den :)