PAM 00317

Medlem
12. jan. 2009
Innlegg
6
Sted
Bangkok, TH
Jeg vurderer å skaffe meg en Manifattura Luminor 1950 8 Days Chrono Monopulsante GMT (PAM 00317). Er det noen som vet priser på disse i foreksempel Hong Kong / Malaysia? Er det mye å spare?
 
Det har i alle fall vært noe å spare, uten at jeg har fulgt med på hvordan den norske kronen har gjort det mot disse landenes valuta.

Poster du på Paneristi.com er jeg sikker på at noen der vil kunne gi deg prislister og informasjon om hvor det evt. lønner seg å handle.

Såvidt jeg har fått inntrykk av er det fortsatt slik at i alle fall Panerai-butikken i HK blir veldig fort tom for varer! :)

Er du villig er det flust av private samlere/tradere i Malaysia og HK som vil kunne selge deg en hvilken som helst Panerai.
 
Fantastisk flott klokke![attachment=0:3g9077qn]317-flyback[2].jpg[/attachment:3g9077qn]
 
number99 skrev:
Jeg vurderer å skaffe meg en Manifattura Luminor 1950 8 Days Chrono Monopulsante GMT (PAM 00317). Er det noen som vet priser på disse i foreksempel Hong Kong / Malaysia? Er det mye å spare?

En flott, eksklusiv og spesiell (keramisk)PAM,- regn med en pris på rundt NOK 190.000. Et dristig sprang oppover fra en TagHeuer ? :roll:
 
BRIO1368 skrev:
number99 skrev:
Jeg vurderer å skaffe meg en Manifattura Luminor 1950 8 Days Chrono Monopulsante GMT (PAM 00317). Er det noen som vet priser på disse i foreksempel Hong Kong / Malaysia? Er det mye å spare?

En flott, eksklusiv og spesiell (keramisk)PAM,- regn med en pris på rundt NOK 190.000. Et dristig sprang oppover fra en TagHeuer ? :roll:

Hehe, ja. Men det er noe med denne klokken jeg virkelig liker. Urmaker Bjerke skrøt PAM klokkene opp i himmelen og jeg må si at jeg liker designet og de elegante trekkene. Er foreløbig bare på ønskelista, men jeg har lurt lenge på å kjøpe en "kronjuvel", så kanskje PAM blir den utvalgte :p
 
Fantastisk klokke, bare to (små) utfordringer:

1. Finne en som er villig å selge deg den
2. Skaffe midler til veie for den

Vet at i alle fall punkt 1 er vanskelig, og i disse finanskrise tider er vel også punkt 2 ganske kjip for de aller fleste :?
 
number99 skrev:
Jeg vurderer å skaffe meg en Manifattura Luminor 1950 8 Days Chrono Monopulsante GMT (PAM 00317). Er det noen som vet priser på disse i foreksempel Hong Kong / Malaysia? Er det mye å spare?
Et svært interessant valg av klokke!!

Skal du spare noe særlig så er det nok Asia som er tingen.
Reiser du selv og gjør forarbeid er muligheten der.
Men slike klokker gjør man nok ikke "kupp" på..
Det lages få, og mange vil ha dem...Selv om det i min verden er en svært
!!! dyr klokke.Er det plenty av kjøpere i verden.
Dette gjelder ofte Panerai generellt.
Lykke til, det finnes trolig ingen slike i Norge pr idag.

Sometimes it is not enough to our best; we must do what is required.
- Sir Winston Churchill
 
Panerai Manifattura anbefales på det varmeste.

Har hatt min PAM 270 en mnds tid.
Det føles som en slik klokke jeg ønsker å beholde resten av livet. :) :D

Lykke til!

(de har en 270 til salgs på Bjerke.)