Pakninger

Medlem
4. sep. 2017
Sted
Oslo
Jeg skal sende to klokker til service. Fikk forbehold om st de ikke kan skifte andre pakninger enn de bak baklokket.

Klokkene er en 5-7 år gamle. Klokkene er 1 internet merke og ett som ikke har ad i Norge. Den ene er 7 år gammel den andre ca 5. vil det være trygt å bruke disse i nærheten av fuktighet? Jeg har ikke tenkt å bade med dem. Begge er kronografer med hhv 7750 og 7751 verk.

Eterna klokka fikk ikke vanntett på trykktesten. Hadde håpet på noe. Resultatet er at den blir for hjemmebruk og må tas av før jeg vasker hendene. Noen som vet hvordan det går med Eterna om dagen? Skulle gjerne fått nye pakninger, ettersom det er favoritten min.

Jeg fikk gjort service på min Airforce III i 2024. Den ble levert til Vidar hos Kolbotn Ur i januar og jeg fikk den tikbake i august. Den måtte sendes videre, men ikke ut av landet. Jeg er usikker på hvem som endte opp med å gjøre arbeidet. Jeg purret mange ganger, og forklaringen på tidsbruken var lang tid før man fikk svar fra Eterna, og ikke minst fikk tilsendt deler. Så umulig er det jo ikke.

Jeg sendte de også epost (info@eterna.ch), og da brukte de henholdsvis 5 og 10 dager på å svare.

• Liker
Reaksjoner: Tannhjulet
Jeg fikk gjort service på min Airforce III i 2024. Den ble levert til Vidar hos Kolbotn Ur i januar og jeg fikk den tikbake i august. Den måtte sendes videre, men ikke ut av landet. Jeg er usikker på hvem som endte opp med å gjøre arbeidet. Jeg purret mange ganger, og forklaringen på tidsbruken var lang tid før man fikk svar fra Eterna, og ikke minst fikk tilsendt deler. Så umulig er det jo ikke.

Jeg sendte de også epost (info@eterna.ch), og da brukte de henholdsvis 5 og 10 dager på å svare.
Jeg googlet litt og fant Jacob Fris i Troms, som ad. Vet ikke om det er en gammel side, men sendte de en mail. Så får vi se.

• Liker
Reaksjoner: seiltid