Pakke i Posten!

Medlem
28. jan. 2008
Innlegg
1.741
Sted
.
Det har kommet en pakke til meg, hva kan det være...[attachment=0:17ml9fsk]DSC01906.JPG[/attachment:17ml9fsk]
 
Få se bilde av "strappen", jeg er spent på om det er samme som jeg har bestillt?

Mvh
Fredag
 
Sorry karer at det har tatt litt tid, men jeg måtte hente den på Posten først :)
Her er Simona strappen. Inspirert av Martin Wilmsen på Paneristi, har jeg bestilt meg en Simona corco ekstra lang.
Nyt.[attachment=2:l7pgfyn7]DSC01930.JPG[/attachment:l7pgfyn7][attachment=1:l7pgfyn7]DSC01925.JPG[/attachment:l7pgfyn7][attachment=0:l7pgfyn7]DSC01910.JPG[/attachment:l7pgfyn7]
 
Det stilige / eksklusive skinnet kombinert med den noe røffe syingen, gjør remmen bortimot perfekt for det uret !
:D
Et flott valg !

Hvor lang tid fra bestilling / betaling til ankomst på Posten ?
 
Takk takk Brio.
Det tok faktisk bare 1 uke og 1 dag før den kom.
Veldig fornøyd med både leveringen, servicen og kvaliteten.
Kan anbefales!
 
En flott "strap" Frik, til å få vann i munnen av!

Jeg har bestillt en rustikk variant av din reim fra Simona, men det er over en uke siden og enn så lenge har jeg ikke engang fått fakturaen.

Jeg antar at det er flere enn meg som har sett noen gode bilder på Paneristi og dermed er nok Simona overbelastet i en viss periode.

PS.Heldigvis fikk jeg en strap fra Strap-Culture i går så da er ikke ventetiden fra Simona like tung og hanskes med. Straks jeg får fomlet frem kameraet så skal jeg ta noen bilder for å introdusere min PAM005 til dere.

Mvh