Pakke fra Thune

Medlem
4. sep. 2017
Innlegg
573
Sted
Oslo
Jeg har i mange år hatt panomaticlunar som en realistisk grail. Men hatt tvil om jeg ville legge så mye i en klokke, men nå er jeg glad jeg gjorde det. Finere i virkeligheten enn på bildene.
Min kossteligsste🤪 Med i vurderingen var en Breguet xx xxll men nå er det jo ikke noen norsk AD, vurderte og en Panerai, men den falt ut.
Ser ut som det kom noe støv på glasset på bildene desverre, gikk rett av med en pussefille. Nå er det bare å nyte😃

IMG_7034.jpeg


IMG_7035.jpeg

IMG_7036.jpeg



IMG_7037.jpeg

IMG_7038.jpeg

IMG_7050.jpeg


IMG_7054.jpeg

IMG_7057.jpeg
 

Vedlegg

  • IMG_7032.png
    IMG_7032.png
    148,6 KB · Visninger: 0
  • IMG_7058.jpeg
    IMG_7058.jpeg
    141,9 KB · Visninger: 0
Redigert:
Jeg har i mange år hatt panomaticlunar som en realistisk grail. Men hatt tvil om jeg ville legge så mye i en klokke, men nå er jeg glad jeg gjorde det. Finere i virkeligheten enn på bildene.
Min kossteligsste🤪

Vis vedlegg 431491

Vis vedlegg 431492
Vis vedlegg 431493


Vis vedlegg 431494
Vis vedlegg 431495
Vis vedlegg 431496

Vis vedlegg 431497
Vis vedlegg 431498
Vis vedlegg 431499
Se der ja! Glashütte Original Pano av enhver type er fine saker. Gratulerer så mye!
 
  • Elsker
Reaksjoner: Tannhjulet