Jeg har i mange år hatt panomaticlunar som en realistisk grail. Men hatt tvil om jeg ville legge så mye i en klokke, men nå er jeg glad jeg gjorde det. Finere i virkeligheten enn på bildene.
Min kossteligsste
Med i vurderingen var en Breguet xx xxll men nå er det jo ikke noen norsk AD, vurderte og en Panerai, men den falt ut.
Ser ut som det kom noe støv på glasset på bildene desverre, gikk rett av med en pussefille. Nå er det bare å nyte
Min kossteligsste
Ser ut som det kom noe støv på glasset på bildene desverre, gikk rett av med en pussefille. Nå er det bare å nyte
Vedlegg
Redigert: