På en iskald dag varmer månen godt :)

Medlem
18. aug. 2015
Innlegg
42
Sted
Oslo
Denne har jeg tenkt på LENGE, faktisk lenge før jeg havnet "på kjøret" i det hele tatt, så det var veldig spennende å se hva postmannen hadde med til meg i dag :)

Spent på hva som åpenbarer seg inni her...
IMG_1079.jpg


Joda, dette ser meget lovende ut:
IMG_1080.jpg


Stadig mer fristende:
IMG_1083.jpg


Haha, hadde ikke ventet ENDA en eske inni her - når slutter det? Langsom stiptease, dette! :)
IMG_1084.jpg


DER, ja! :):):) En av mine absolutte favoritter noensinne!! Juuu-huuu! :)
IMG_1087.jpg


Så ivrig på å få den på armen at jeg ikke tenkte på å stille den riktig en gang! :rolleyes: :)
Nyyyydelig, om jeg må få si det selv! :)
IMG_1090.jpg


Og rett etter at månen ankom, gløttet vintersola inn også, så lyset ble litt bedre :)
IMG_1109.jpg
 
Gratulerer. Enig at denne er en av de fineste fra Glashutte. Har siklet på denne en stund selv. Kjøpte du den hos Thune eller fra det stor utland?
 
Nydelig klokke.. Ser ut til å være et flott skinn i skiva!
Ja, det er skikkelig herlig liv i skiva, som skifter karakter avhengig av lys og vinkel. Og på nært hold helt nydelige detaljer. Og den dato-visningen - aiaiai! Føles virkelig som kvalitet på alle måter :)
 
Jeg er meeeeeeget fornøyd med å få en sårt savnet Panerai i hus.
Hehehe :) Så bra!
For min del overdoserte jeg litt på Panerai på kort tid, men tror nokså sikkert en enklere 47mm må inn på et senere tidspunkt. Dessverre leste jeg ikke meldingen din om PAM som damemagnet før jeg hadde levert 423 til postmannen - og jeg hadde ikke hatt med meg uret ut av leiligheten en gang :)

Men (famous last word, osv..) PanoMaticLunar er en keeper!
 
  • Liker
Reaksjoner: BosseSvenson