OWG2024 blir et blodbad.
Loevhagen Medlem 6. des. 2013 Innlegg 13.229 23. feb. 2024 #17 Hentet fra de offisielle OWG-reglene: Så, da er @GrimReaper og @Ivar med i år, sammen med @fredskijj. Reaksjoner: Fjordseiko og fredskijj
Hentet fra de offisielle OWG-reglene: Så, da er @GrimReaper og @Ivar med i år, sammen med @fredskijj.
Ivar Medlem 30. mai 2009 Innlegg 1.347 Sted Sarpsborg 23. feb. 2024 #18 Hva er problemet ditt? Fortsatt gretten for slanketråden din? Der du fikk fastslått hvor høy og velbygd du er?
Hva er problemet ditt? Fortsatt gretten for slanketråden din? Der du fikk fastslått hvor høy og velbygd du er?
GrimReaper Støttemedlem Medlem 30. des. 2016 Innlegg 7.972 Sted Telemark 23. feb. 2024 #19 Skal vi ikke stoppe nå. Som kjent så er jeg meget diplomatisk anlagt så jeg anmoder om at vi lar den ligge. Each to their own. Reaksjoner: Parmined
Skal vi ikke stoppe nå. Som kjent så er jeg meget diplomatisk anlagt så jeg anmoder om at vi lar den ligge. Each to their own.
Loevhagen Medlem 6. des. 2013 Innlegg 13.229 23. feb. 2024 #20 Humor er en del av konseptet, som også har en slagside mot det mer seriøse. Penger man samler inn går til et godt formål. Her er oversikten fra 2023. Ingen grunn til å satse lavere i år. Reaksjoner: Mlegend og Frøiland
Humor er en del av konseptet, som også har en slagside mot det mer seriøse. Penger man samler inn går til et godt formål. Her er oversikten fra 2023. Ingen grunn til å satse lavere i år.