OWG March 2021 – én klokke i én måned! Tar du utfordringen?

OWG for 1 måned var helt ok, egentlig. Har brukt samme klokke over noen uker tidligere, men ikke i en måned sammenhengende. Speedmaster Moonwatch er på mange måter en perfekt klokke. Den er fra et velrenommert fabrikat, har en herostratisk berømt historie, tar seg godt ut på nesten alt av reimer og kan derfor lett tilpasses de fleste antrekk. Den er robust med god kvalitet både på urverk og kasse, bra designet osv. osv. Veldig mye pent kan sies om den klokken.
Men så er det det med å kunne velge - noe helt annet.
Så i dag, post OWG, falt valget på denne. Et microbrand, ikke sveitsisk, japansk eller tysk. Uten 100 års historie og sikkert ikke særlig velrennomert. Grovt formet, nærmest en klump, uten høyglanspolert linjer lekende rundt børstede flateer. Enkelt utførte horn, lugholes med kraftige skruer. Overdrevent store, nesten vulgære påmalte indekser.
Men allikevel, for meg klokken jeg oftest tar med på hytta. Det er noe med det enkle, grovt tilhuggede som passer bedre her. Speedmasteren med sin slankere velformede kasse og flott utførte horn føles, til tross for sin historie, for spinkel og forfinet her, på hytta, i de sene kveldstimer.
Da er det bronse, titan og oljet, kraftig lærreim kommer til sin rett.
Og det kjennes godt å kunne velge - igjen...
28AF008A-743F-4822-9BA6-D112553BA594.jpeg
 
Da var det på tide å annonsere årets vinnere av premiene :)

1. premie går til @sunshine
2. premie går til @Qwestern
3. premie går til @Readerfly

Gratulerer så mye og takk for deltakelsen!

Vinnerne kan sende meg navn, adresse, e-post og telefonnummer på PM, så går gavepakkene i Posten de nærmeste dagene :)


Om noen lurer på metodikken bak trekningen ble den gjort på følgende vis:
- Deltakerne som fullførte OWG ble nummerert basert på tidspunkt for donasjon (1 til 65)
- Google random number generator ble brukt til å generere nummer for 3. premie, 2. premie og til slutt 1. premie.

 
By på 1. premien her til inntekt for Mental Helse!
 
Da var det på tide å annonsere årets vinnere av premiene :)

1. premie går til @sunshine
2. premie går til @Qwestern
3. premie går til @Readerfly

Gratulerer så mye og takk for deltakelsen!

Vinnerne kan sende meg navn, adresse, e-post og telefonnummer på PM, så går gavepakkene i Posten de nærmeste dagene :)


Om noen lurer på metodikken bak trekningen ble den gjort på følgende vis:
- Deltakerne som fullførte OWG ble nummerert basert på tidspunkt for donasjon (1 til 65)
- Google random number generator ble brukt til å generere nummer for 3. premie, 2. premie og til slutt 1. premie.


That's a very nice surprise. It's been years since I've won something.

When the children were younger there was always the question from school for some reason, as to how your mum and dad got together, I always told them that I won your mum at bingo. That was 36 years ago and I still feel very lucky. :D
 
Mulig jeg er hissig på grøten, men finnes det noen planer for dette i år også? Var gøy i fjor!
Det hadde vært gøy med en runde til! Svenskene er godt i gang med oppladning ser jeg.