OWG March 2021 – én klokke i én måned! Tar du utfordringen?

Hvor nøyaktig går klokkene deres etter 17 dager? Jeg har ikke stilt min en eneste gang, og statussjekken nå viser at miyota-verket i Haliosen min er 2 sekunder for raskt.

Vis vedlegg 239952
Dette er siden 2. mars, veldig overrasket og fornøyd.
34E9340E-52E4-415C-BE44-F3A9E0D0D11D.jpeg

Hva skal på lanken når utfordringen er over?
Jeg trives egentlig godt med tunfisken, men jeg har bestilt meg noen nye reimer for å gjøre noen av de andre klokkene klare til sommeren, så det blir enten Ploprof eller Tudor GMT for å prøve reimene, men det kan like så godt være at det blir Casio Oaken, siden den egentlig var tiltenkt å være kjeledressklokka.

I og med at jeg var taktisk og leverte herr Aquatimer til service for to uker siden er det egentlig herr Flieger som frister mest i boksen uansett. Og nå som gatene er bare og løpeturene går litt fortere er det fint med kronograf.

16160885025332222842318772960731.jpg

Kjeledressklokke var forsåvidt et bra uttrykk, må adoptere det! :D

Karma biter meg bak, klokkeglede blir til klokkeirritasjon og what not.

18. mars. Fortsatt samme klokken. Men nå har en spennende forsendelse ankommet heimen, og ting kan endres raskt.

Vis vedlegg 240092

Det var altså starten, en ny pakke. Men det har blitt krøll og lang historie kort (gidder ikke gjenfortelle!), jeg er ute.

Her er dagens:
image.jpg

Jeg følger det gode eksemplet fra @chrbir og gjør bot med ny donasjon til Mental Helse. Mulig jeg trenger slike tjenester selv, for å løse opp i irritasjonen.

(Så skal det sies at Seiko Presage er jo veldig fin, da ;) )