OWG March 2021 – én klokke i én måned! Tar du utfordringen?

Kult tiltak. Skal bli spennende å bruke en klokke resten av mars
tror jeg går for autavia siden den har chrono.
6C58E3C2-43CF-43E9-A141-F4D724F1917B.jpeg
 
Takk for herlig initiativ og valg av organisasjon som får donasjon, fantastiske brukerbidrag, og god organisering av iniativtakerne!

OWG har vært veldig greit med BB58. Superfornøyd med min, og det er en klokke jeg veldig enkelt kunne ha brukt over lang tid, og forsåvidt har gjort. Skal allikevel ikke stikke under en stol at det har vært tider det har vært fristende å bli kjent med nye tilskudd i boksen, så i går før sengetid la jeg BB58 i boksen og gjorde klar 114270.

Den kom på døren en drøy uke inn i mars, og den skal nok få en del tid resten av påsken - men tar nok ikke lang tid før BB58 blir med på leken igjen.

42D8FCDB-EC0D-4E36-8192-7CF9DA27D81C.jpeg
 
Det her var gøy å være med på!
Det skjer nok ikke igjen at jeg går med samme klokke en hel måned (utenom et liknende arrangement...), men helt klart verd erfaringen.
Jeg innså ganske fort at jeg minimum er en two-watch-guy da jeg har savnet en beater-klokke. Utover det har Railmaster´en passet til det meste.
Det ble også en test om jeg liker skinnreim, lenke eller nato best. Skulle jeg gått med den hele tiden hadde det nok blitt på lenke. Med justeringsmuligheter sitter den passe uansett temperatur. Reim fungerer også, men da vil jeg ha ei klokke å skifte til når det er fare for å bli våt. Nato blir jeg ikke helt venn med. Den er behagelig, men jeg synes den hever klokka for mye opp fra håndleddet og når det ligger med fire lag stoff blir det tykt. Tror nok jeg skal skaffe meg en kanvasreim...
Spørsmålet har faktisk meldt seg i løpet av måneden: Noen av klokkene kan vel egentlig selges? Og det kan de sikkert, men garantert ikke denne - og det er fint å kunne bytte av og til også :)

82E7E17B-12C8-490B-805B-ED09BF836A81.jpeg
 
IMG_20210331_191826806.jpg

Dag 31 forsvant i dekningsmangel. Feira siste dagen i OWG med overnatting i skogen. Perfekt avslutning på en interessant måned. Konkluderer, i likhet med mange andre her, med at det er null stress å være OWG, men fytti så mye artigere å ikke være det. Nå gleder jeg meg til å få noe annet på armen framover.
IMG_20210401_160739552.jpg

Starter med BRONSO som har måttet vente et par uker uten å ha blitt brukt. Nydelig skive på den!
 
Today I'm wearing the JLC 1958 geophysic. It's got a lot of meaning but there again l feel i have to remove it if I'm doing something out of the ordinary. With the PP Nautilus it's never been an issue, so thin and keeps itself under the radar, cool,calm and collective.

I felt that it wasn't just a OWG but a GTG to the utmost with a lot of humour along the way. It was good fun and for a very good cause. I would like to thank you all for making my day for the past 31 days.

I do hope that one could be excused for any spelling errors after a velvety, mouth watering bottle of claret (Bordeaux) And we all know why the rabbit hides the eggs, because he doesn't want anyone to know he's been shagging the chicken. In that tone my dear friends, I would like to take this opportunity to wish you and your family a happy Easter. :)
 
Redigert: