OWG March 2021 – én klokke i én måned! Tar du utfordringen?

Skjønner ingenting jeg. Regnet med at jeg skulle holde ut en dag eller fire før byttetrangen ble for overveldende, men der tok jeg skikkelig feil. Klarer ikke bli lei denne og reimer har jeg heller ikke byttet på 20 dager and counting ;)

A035EBC2-6391-4A66-A066-41BD76058C3B.jpeg
 
20210320_174036.jpg

Vi henger med!
Klokka tikker og går, og jeg har såpass mye arbeid å styre med at jeg ikke har hverken ork eller tanke på å bytte når jeg kommer hjem om dagene. Jeg hadde egentlig tenkt å bryne meg på barrettene, som etter sigende skal være et mareritt å få ut, i løpet av mars, for å bytte dem ut med et par vanlige så jeg kunne bytte reimer, men visst er gummireima såpass god at jeg ikke kjenner noen trang til å bytte den med noe annet.
 
Imorgon så här dags är nästan tre veckor av OWG March avklarade. Det har varit lättare än vad jag trodde innan. Förmodligen är den klocka jag valt en stor orsak till det. Den är en ”Less is more”-klocka som jag faktiskt har kommit att uppskatta allt mer efterhand. Gillar att den är handuppdragen och inte automatisk eller försedd med ett kvartsurverk. Att den är ett riktigt strapmonster och gör sig bra på olika klockarmband gör inte saken sämre. Ha en fortsatt trevlig helg på den andra sidan av Kjølen!

DE771CCA-CA73-429D-896C-5B75C5EFD536.jpeg
DFBB88DB-477A-4A0F-B861-E4091830E0D5.jpeg
8CE01168-6A03-460D-BAE3-DDE9CC641840.jpeg
 
Er veldig imponert over hvor nøyaktig denne går: +15 sek etter 20 dager. Har ennå ikke byttet ut lenka med nato, men merker at det nærmer seg. Konklusjonen så langt er at jeg IKKE kunne klart meg med 1 klokke. Selv om det skal bli godt å parkere denne når vi kommer til april, er AT er en veldig fin allrounder som passer til det meste. Har tenkt på om en effekt av OWG mars 2021 er at jeg vil sette enda større pris på mangfoldet i samlingen, og heller tenke at jeg er heldig som har litt forskjellig å velge i. Ha en herlig lørdagskveld! Skål ;)
IMG_2440.jpg
 
Tok klokken av mens jeg holdt på som verst, rett og slett fordi jeg så at jeg presterte å dryppe både her og der på gulv og øvrige klær... ellers holder vi godt ut. Strøk 2, og satser på at det holder.

19B06BC9-3FF4-4F73-AC0C-7DEE717AB3CF.jpeg