Ostepåpp sin første Bil-Unboxing

Jeg liker hvordan det hele startet med en "jeg vil ha klokke til 10k" og du ender opp med en sub ;).

Selv om mogens skulle finne på å være litt vel dårlig på å selge dyrt er det uansett en "viss" økning i budsjett som må ha foregått ;).

Gratulerer så mye med en flott klokke!

Gratulerer med en ubeskrivelig flott klokke! Du har vertfall et penere studie/klokke budsjett en meg;) Du studerer vel i Riga tenker jeg hehe:cool:

Gratulerer med en nydelig Rolex :)
Tusen takk!

Grattis! Den er perfekt.
Helt enig!

Jeg liker hvordan det hele startet med en "jeg vil ha klokke til 10k" og du ender opp med en sub ;).

Selv om mogens skulle finne på å være litt vel dårlig på å selge dyrt er det uansett en "viss" økning i budsjett som må ha foregått ;).

Gratulerer så mye med en flott klokke!
haha, det ble nok enn litt dyrere klokke enn forventet, men den er verdt hver eneste krone:D

Gratulerer med en ubeskrivelig flott klokke! Du har vertfall et penere studie/klokke budsjett en meg;) Du studerer vel i Riga tenker jeg hehe:cool:
Vel, det handler jo om prioriteringer;)

Det er klokken sin, gratulerer! Nyt den :D
Takk! Will do:D

Grattis med flott Sub :)
Tusen takk

Grattis med ein flott Rolex :D

Liker tankegangen din. Gi f i budsjettet og kjøper ein sub. Konge! ;)

Gratulerer med en fantastisk klokke uten sidestykke!:)
Jo tusen takk!

Grattis med en skikkelig lekkerbisken ! :D
Tusen takk:D

Grattis, og takk for nok en hyggelig handel!
Jo takk i lige måde! Du er en skikkelig Good guy, så det blir nok ikke den site handelen;)

Grattis med ein flott Rolex :D

Liker tankegangen din. Gi f i budsjettet og kjøper ein sub. Konge! ;)
Ja, når man er student må man gi litt f i blandt:D

Det er vel det som også gir "cash is king" en viss mening.....;)

Stort grattis med en klassiker!
Flott ur!
:cool:
Tusen takk;)

Herlig ur og unboxing:D Hvis jeg noen gang skal ha en unboxing med min tålmodighet må den skje i bilen....

Det var vel på sin plass og ha en unboxing i bilen, når man har like dårlig tålmodighet som meg:D