Gratulerer så mye :-) Men, hva føøøøler du nå? ;) Frode.
Frode Støttemedlem Medlem 10. nov. 2010 Innlegg 965 Sted Stavanger (noen ganger) 15. okt. 2011 #31 Gratulerer så mye Men, hva føøøøler du nå? Frode.
H HCWL Guest 15. okt. 2011 #32 Frode skrev: Gratulerer så mye Men, hva føøøøler du nå? Frode. Klikk for å utvide... Jo takk! Føler at saldoen er mye lavere enn den burde være......helt til jeg ser ned på Sub'en
Frode skrev: Gratulerer så mye Men, hva føøøøler du nå? Frode. Klikk for å utvide... Jo takk! Føler at saldoen er mye lavere enn den burde være......helt til jeg ser ned på Sub'en
Vidar Medlem 17. feb. 2011 Innlegg 1.272 Sted Vestland 15. okt. 2011 #33 Ostepåpp skrev: Jo takk! Føler at saldoen er mye lavere enn den burde være......helt til jeg ser ned på Sub'en Klikk for å utvide... Bra svar! Grattis!
Ostepåpp skrev: Jo takk! Føler at saldoen er mye lavere enn den burde være......helt til jeg ser ned på Sub'en Klikk for å utvide... Bra svar! Grattis!
UJU Støttemedlem Medlem 23. jan. 2010 Innlegg 6.461 Sted Vestlandet 15. okt. 2011 #34 Grattis med udødelig klassiker. Fantastisk med den nye lenka og låsen den der. Kjenner at det rykker i kjøpefoten når jeg ser slikt. Ostepåpp skrev: Jo takk! Føler at saldoen er mye lavere enn den burde være......helt til jeg ser ned på Sub'en Klikk for å utvide... Korrekt holdning.
Grattis med udødelig klassiker. Fantastisk med den nye lenka og låsen den der. Kjenner at det rykker i kjøpefoten når jeg ser slikt. Ostepåpp skrev: Jo takk! Føler at saldoen er mye lavere enn den burde være......helt til jeg ser ned på Sub'en Klikk for å utvide... Korrekt holdning.
H HCWL Guest 15. okt. 2011 #35 Vidar skrev: Bra svar! Grattis! Klikk for å utvide... Tusen takk! UJU skrev: Grattis med udødelig klassiker. Fantastisk med den nye lenka og låsen den der. Kjenner at det rykker i kjøpefoten når jeg ser slikt. Korrekt holdning. Klikk for å utvide... Jo takk! Anbefaler en Sub på det sterkeste
Vidar skrev: Bra svar! Grattis! Klikk for å utvide... Tusen takk! UJU skrev: Grattis med udødelig klassiker. Fantastisk med den nye lenka og låsen den der. Kjenner at det rykker i kjøpefoten når jeg ser slikt. Korrekt holdning. Klikk for å utvide... Jo takk! Anbefaler en Sub på det sterkeste
Eski Medlem 16. nov. 2010 Innlegg 1.513 Sted Oslo 15. okt. 2011 #36 Tydeligvis blitt mye bedre vilkår stipend og lån ja. Gratulerer.
G Guest571 Guest 16. okt. 2011 #37 Gartulerer med flott sub. Jeg var ikke så fan av subben en lang tid, men nå sitter jeg her med to stykker. Alle må vel ha en sub før eller siden.
Gartulerer med flott sub. Jeg var ikke så fan av subben en lang tid, men nå sitter jeg her med to stykker. Alle må vel ha en sub før eller siden.
Greg Støttemedlem Medlem 21. feb. 2008 Innlegg 5.036 Sted Bærum 20. okt. 2011 #39 Perfekt... Gratulerer med VERDENSBESTE