Oslo Paneristi GTG 140608 - Rapport

Medlem
8. jan. 2008
Innlegg
2.705
Sted
Oslo / / Bergen
Vi samlet oss i "Pressekroken" på Hotel Bristol, sentralt i Oslo.
Dessverre hadde noen meldt avbud på grunn av andre prioriteringer og sykdom. Vår svenske Paneristi, som hadde planer om å komme, var blant disse. Noen nye ansikter hadde også dukket opp,- regner med en ny lokal Paneristi med det første ! ;)
Vi ti som kunne, hadde hyggelige tre timer med samtale om nye klokker, remmer, spenner og andre prosjekter. Erfaringer og tips ble som vanlig også utvekslet.
Noen bilder følger her,- flere vil sikkert komme......

Frik, vår "clothing-supplier"
IMG_1061.jpg

Pet-kri i samtale med DJDan ....
IMG_1065.jpg

Håvard, ("fredag" i forumet, er en IWC-mann, men snart Paneristi, - til høyre J.Cat og Frik
IMG_1058.jpg

Risti4ever drømmer om en sub ?
IMG_1080.jpg

Tableshot 1 og 2
IMG_1074.jpg

IMG_1070.jpg

Det beste til slutt; Oslo Paneristis ! :D (Noen fraværende)
IMG_1078.jpg


Takker alle for en vellykket stund med hyggelige mennesker !
 
Det der så jo virkelig trivelig ut. Utrolig kjipt at jeg ikke fikk anledning til å komme. jeg stod å tenkte på dere da jeg stod nesten midt i LND sentrum og jobbet og ble svart på fingra. Det tok jo år og dag før det kom noen raport så dere må jo ha holdt på til langt på kveld!!! Kan ikke miste julebordet!

Ja ja, Den som venter venter ikke forgjeves. og ønsk meg bedre lykke nesete gang.

Er jeg heldig har jeg en fet sak på armen i morra alike vel. Det kan skje mye rart når man er utålmodig!!!
 
Du får trøste deg Purdey med at jeg har sendt deg pique skjorta i posten 8)
La oss få se bilder når den nye klokka kommer!!
 
Re: Oslo Paneristi GTG 140608 - takk for laget, Brio og alle and

Bra rapport.
Og takk for laget, Brio og alle andre!

3 timer gikk som en røyk, det er jo det som skjer når man har det skikkelig trivelig. Må også si at Bristol var et utmerket sted for GTG.

tia flyr i godt selskap
PAMgtg1406-105.jpg

PAMgtg1406-104.jpg

Frik, mannen bak logo og t-skjorter
PAMgtg1406-103.jpg

Fredag:en potensiell risti? :)
PAMgtg1406-107.jpg


Takk alle for et hyggelig treff!!

Best
J.Cat
 
HFFredd skrev:
Meget tøft, dette skal jeg delta på såfort jeg får min første panerai.

Det planlegges en Paneristi GTG om ikke så alt for lenge (tror jeg), så du har nok tid til å skaffe deg en PAM ;) !
Du er hjertelig velkommen uten en PAM også, bare du har planene klar om å skeffe deg en !!
 
Hm, har ventet litt lenge på Orisen min fra garanti service. Har forsikret klokken og håper egentlig at jeg kan ta den på det, får event. igjen nok til å kjøpe en Pam 111. DA kommer jeg:) Venter nok til jeg har en på armen, som med VW, orker ikke reise på treff før jeg får den nye passaten min (Nå kjører jeg ford firmabil)