Takk for igår alle sammen, og uberkudos til snusfylla aka hanmedsvenskenato aka adamskater.
L Lynvingen Guest 14. juli 2012 #16 Takk for igår alle sammen, og uberkudos til snusfylla aka hanmedsvenskenato aka adamskater.
Eski Medlem 16. nov. 2010 Innlegg 1.513 Sted Oslo 14. juli 2012 #17 Jepp. Takk alle og spesielt adamskater. Mye inspirasjon. Blir ikke mindre rastløs.
Tore Medlem 7. des. 2010 Innlegg 3.854 Sted Bergen 14. juli 2012 #18 Aaaaaarghhhh! Ikke skrap opp klokkene Eirik skrev: Klikk for å utvide...
Entropy Medlem 22. feb. 2011 Innlegg 9.022 Sted Erewhon 14. juli 2012 #19 Takk for vertskapet og den lune stemningen alle skapte. Takk også til Semmern for nachspiel
krille Støttemedlem Medlem 29. des. 2008 Innlegg 4.360 Sted Oslo 14. juli 2012 #20 adamskater skrev: K R I L L E - passaroundsjefen sjøl Klikk for å utvide... Whohoooo! Bra greier! Ser ut som en kjempekveld, lei meg for at jeg ikke kunne være der, men familien måtte få fortrinn etter noen uforutsette begivenheter.
adamskater skrev: K R I L L E - passaroundsjefen sjøl Klikk for å utvide... Whohoooo! Bra greier! Ser ut som en kjempekveld, lei meg for at jeg ikke kunne være der, men familien måtte få fortrinn etter noen uforutsette begivenheter.
Alinoe Medlem 30. sep. 2010 Innlegg 2.166 14. juli 2012 #21 Ser ut som det var en kjempebra kveld, med mye flotte klokker og bra folk! Gratulerer til Krille med ny klokke! Fortjent når du tross alt er i kvasi-sølibat! Og gratulerer til Tudor og meg også!
Ser ut som det var en kjempebra kveld, med mye flotte klokker og bra folk! Gratulerer til Krille med ny klokke! Fortjent når du tross alt er i kvasi-sølibat! Og gratulerer til Tudor og meg også!