Jeg selger min meget pene Orient Star Seeker GMT (SDJ00002W0).
Dette eksemplaret ankom meg som ny så sent som i oktober i år, og var et resultat av svak impulskontroll.
I konkurranse med andre klokker blir dessverre ikke armtiden som forventet. Dette til tross, Orient Star Seeker GMT er virkelig et flott ur. Meget god finish til tross for beskjeden prislapp og en størrelse som passer til de aller fleste.
Jeg har påmontert en sort Hirsch Duke skinnrem med foldespenne, noe som etter min mening hever Star Seekeren et ekstra hakk. Originallenken følger selvsagt med, og er aldri brukt. Bildet med lenke er derfor hentet fra nettet.
Klokken leveres komplett med alle bokser og papirer.
Jeg ser for meg at en pris på 3.000,- er fair for denne. Den fremstår i prinsippet som ny.
Kan evt vurdere bytte i Steinhart Ocean 1, Ocean 2 el liknende.
Litt opplysninger:
Alle bilder unntatt lenkebildet er av den aktuelle klokken.

Dette eksemplaret ankom meg som ny så sent som i oktober i år, og var et resultat av svak impulskontroll.
I konkurranse med andre klokker blir dessverre ikke armtiden som forventet. Dette til tross, Orient Star Seeker GMT er virkelig et flott ur. Meget god finish til tross for beskjeden prislapp og en størrelse som passer til de aller fleste.
Jeg har påmontert en sort Hirsch Duke skinnrem med foldespenne, noe som etter min mening hever Star Seekeren et ekstra hakk. Originallenken følger selvsagt med, og er aldri brukt. Bildet med lenke er derfor hentet fra nettet.
Klokken leveres komplett med alle bokser og papirer.
Jeg ser for meg at en pris på 3.000,- er fair for denne. Den fremstår i prinsippet som ny.
Kan evt vurdere bytte i Steinhart Ocean 1, Ocean 2 el liknende.
Litt opplysninger:
- 40 timer power reserve med indikator
- Ripesikkert safirglass med AR-coating
- ORIENT Cal. 40P50 In-house automatisk urverk inkludert Hand-Wind og Hacking
- 100m water resistant
- Diameter: 41.50mm
- Dybde: 13.75mm
- Hvit urskive
- Display caseback
Alle bilder unntatt lenkebildet er av den aktuelle klokken.

Redigert: