Solgt Orator Chronograph

Medlem
11. mai 2014
Innlegg
53
Sted
Bergen
Merke, modell og år: Selger her en Orator chronograph, kjøpt av en GG her på tidssonen. Jeg har ingen videre informasjon ang. alder og referanse.

Spesifikasjoner, beskrivelse og tilstand: Klokken måler rundt 35 mm uten krone, og ca. 41 mm fra topp til bunn. Den er god og ripete på både kasse og glass. Kassen er i gulldouble og baklokket er i stål.
Klokken holder tiden godt og har grei gangreserve, men kronografen er ikke alltid like medgjørlig. Den stopper gjerne av seg selv etter noen sekunder, av og til kl 2, av og til rundt kl 6. Start og stopp funker likevel, og viseren nullstiller seg riktig.
Jeg anbefaler derfor at denne leveres til service hvis det er viktig at kronografen går slik den skal.
Den har ikke vært på service i mitt eie og jeg går derfor heller ikke god dens tilstand.
Utover dette synes jeg klokken er svært stilig, så hvis form er viktigere enn funksjon passer denne helt ypperlig.

Dokumentasjon og historikk: Klokken kommer uten boks og papirer


Sted: Klokke og selger befinner seg i Bergen, men sender gjerne for kjøpers regning.

Pris eller bytteverdi: Mtp. servicebehov ber jeg om 1500 for denne, eller beste bud. Jeg har referanser, og det har gjerne du og.

165098


165099


165100


165101
 
Redigert: