Har særdeles lite til overs til luringer som det her.
Som dere kanskje vet har jeg en tråd i WTB om jeg ønsker å kjøpe en omega. For sirkus 3 dager siden får jeg en mail av Håvard.....hvor det står at han har en full size til salgs, og han sender meg en link til annonsen.
...og jeg har lite til overs for folk som bruker TS utelukkende for å kjøpe og selge. De kan da i det minste bidra litt med noen innlegg utenfor "Kjøp og salg" av og til
Litt OT kanskje, men jeg oppfatter kanskje norske tidssonen.no som litt i overkant fokusert på kjøp og salg, herunder et voldsomt fokus på Rolex. Er fristet til å tenke at det kanskje er en sammenheng....
For kuriositetens skyld tok jeg en rask sjekk av antall tråder på kjøp/salg vs. klokkediskusjon ellers på tidssonen sammenlignet med tilsvarende forholdstall på andre klokkefora som feks Watchuseek.. Grovt sett er forholdstallet 1:1 på Tidssonen, vesentlig lavere andel k/s på Watchuseek. Som sagt, bare kuriosa
Du har et poeng der. Vi må skjerpe oss. Jeg skal prøve å gå foran med et godt eksempel ved å flippe mindre og begynne å sette mer pris på klokkene jeg har (alvorlig altså)
Skjedde det noe mer i denne saken, isomaka? Annonsen ligger jo fortsatt ute med dine bilder i.
Og til Swiss: sa du fra til HV om at klokken han har annonsert ikke er en full size? Denne annonsen ligger jo også fortsatt ute. Den ligger for øvrig også på finn, der hevder han ikke at klokken er full size, men der er den en 2009-modell...